Gå til innhold

Rosa bmw i Larvik

Ranger emnet


turock

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud!!

 

Nå er det mye piss som er ute å renner på en gang her.... skjerp dere hele gjengen.

"Pappa'n min er sterkere en pappa'n din"

"BMW er bøst... WUHU!!" Herregud... og ja vi respekterer selvfølgelig alle sin smak, men når noen gir et regnestykke... så er det faen ikke noe å diskutere om 2 + 2 = 4

 

Men Rad3on, dere for ta et aldri så lite dragrace en eller annen gang til sommeren da. Blir litt kjedelig å se på da men zzzz Burde si seg selv hvem som vinner. ;)

 

Men nå er det så offtopic at det snart er på tide å stenge hele dritten...

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 1,6 i crx også.. men bmw 1,6 liter har 105 hester honda 1,6 har 130, bmw`n veier nok en 1600kg og hondan veier 850.. regn ut sjøl!

 

EDIT: for de som ikke kan regne betyr det at bmw`n har ca 15 kg per hestekraft og hondan har ca 6,5 kg per hest.. hvis det sier dere no.. det vil hvis man regner sånn ca på det at bmw`n måtte hatt 250 hester for å kjørt fra den(det her er regn regning og jeg vil ikke at folk skal henge seg opp i det)

 

hadde ikke trengt og hatt 250 hk.. jeg skulle kjørt lett fra deg med den fremtidige bilen min.... 528 stv... har faktisk racet og kjørt fra en TT med den.. og den har jo turbo motor.. og det er såvidt jeg vet sprekkere enn en motor som suger lufta selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår