eVicez Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Holla! Har en Subaru Justy 1.2 87 mod. Ganske morsom bil, så jeg tenkte jeg sku modifisere den. Noen som har erfaring med denne bilen, og saker og ting som går ann å gjøre med denne? Styling, etc. Vil Swift styling passe til denne bilen? på forhånd, takk for svar. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Holla! Har en Subaru Justy 1.2 87 mod. Ganske morsom bil, så jeg tenkte jeg sku modifisere den. Noen som har erfaring med denne bilen, og saker og ting som går ann å gjøre med denne? Styling, etc. Vil Swift styling passe til denne bilen? på forhånd, takk for svar. Monterings sett for bremsesko til ein Suzuki Alto 86 modell passer også på justy'n din! No stort mer en det, vet eg ikkje! :D Men ta med deg måleband, og let litt rundt på eit bilopphøggeri.. Så finner du sikkert no som passer, etter litt overtaling! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Subaru og Suzuki samarbeidet vel med disse 2 bilene, så de deler flere deler. Swift deler passer nok bare over på de nyere justyene. men alt går med litt fantasi og tålmodighet (og vold). men start med senking og felger. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subarumekkærn Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Subaru og Suzuki begynte sitt samarbeide først i 1993, justyer før dette er "rene" subaruer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Subaru og Suzuki begynte sitt samarbeide først i 1993, justyer før dette er "rene" subaruer. Ser du har hatt en solid "bumpe"runde her i natt, denne tråden er fra 2005... Bare som et tips, sjekk dato før du svarer på en tråd. Og velkommen til forumet :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Subaru og Suzuki begynte sitt samarbeide først i 1993, justyer før dette er "rene" subaruer. Subaru har vel "alltid" hatt suzuki-drivverk i justyen, utenom justy-F, som er en daihatsu sirion med subaruemblem, og kun levert med minste motoren, en 3-sylindra motor på 1 liter, artig bil men du merker jo forskjell før og etter handleturen :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Kammerat Kappa forakslingene i vinter når han hadde så liten clutch at han ikke fikk lagt 4hjulssladd lenger:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Holdt på å take med en sånn en i vinter. Definitivt siste gang jeg kjører gammel Justy :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg