bundyg60 Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hmm savner gullet alt jeg!! hold på med denne bilen i 5 år tilsammen!! og ja hadde veldig god tid :) hadde denne bilen og da jeg holdt på med gullet det vittie med denne bilen er at den kostet meg 1500 kr tilsammen!! skrapet bare sammen noen deler jeg hadde i garasjen så ble det jo til en bil jo :) fikk den over 100 km/t og! :) med litt hjelp av en g6o motor med rs lader på var litt av en jobb og få på 9*16 med 225/40-16 dekk på og et 10 på felgene og 80mm senk men det gikk til slutt så ble den solgt tilfordel for denne!! hmm som ja ble solgt igjen for denne og et lite hus kjøp.. men den gleden ble kort da den ble stelt fra meg.. så da tok jeg frem gullet igjen som hadde stått lagret i noen år og gjore den ferdig.. og nå er den solgt og.. så da måtte jeg jo ha meg en ny bil så da ble det denne sletne golf 2 rallyen her.. kommer deler til den om 3 uker :) og ja den blir svart matt :) med disse felgene her på 9*16 et 15 med 215/40-16 dekk på videre planer er bur og noe bedre stoler og ny motor til vinteren igjen.. Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 TRor jeg husker denne bilen da den var nettop impotert. Stod Rs bakpå om jeg ikke husker helt feil Var en dag dere var ute på sotra og du og Steffen i den hvite roccoen gav på opp etter spjelds bakken var vel den dagen jeg sa jeg skulle ha meg en golf ! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 TRor jeg husker denne bilen da den var nettop impotert. Stod Rs bakpå om jeg ikke husker helt feil Var en dag dere var ute på sotra og du og Steffen i den hvite roccoen gav på opp etter spjelds bakken var vel den dagen jeg sa jeg skulle ha meg en golf ! hehe kan sikkert stemme det ja :) begynner og bli noen år siden det nå.... :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hehe kan sikkert stemme det ja :) begynner og bli noen år siden det nå.... :) er faktisk 5 år siden..Akkurat fått lappen da.. Hvor er det blitt av den blåe roccoen til kyrre? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 er faktisk 5 år siden..Akkurat fått lappen da.. Hvor er det blitt av den blåe roccoen til kyrre? hmm nei det vet jeg ikke tror den ble stelt eller noe slikt... Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hva er det som er gjort med hjulbuene på den blå?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hva er det som er gjort med hjulbuene på den blå?? hehe de er slått ut med slegge og div andre hjelpemidler :) da jeg tok dekke på første gang stod de 8 cm utenfor hjulbuene fremme og bak :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Da regner jeg med at det ble sparklet og lakkert etterpå? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Da regner jeg med at det ble sparklet og lakkert etterpå? naturligvis ikke, han er jo et naturtalent med slegge. krever noen års trening det der. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 sveist, sparklett og lakkert ja :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 står at du skal ha deg "bedre stoler" i den krasja Rally'n. selge de som står der?? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 står at du skal ha deg "bedre stoler" i den krasja Rally'n. selge de som står der?? alt er tilsalgs til den rette pris vet du.. bare til og komme med et tilbud det :rolleyes: Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Godt å se at du lar motoren bli gjennomvarm før du bruker den skikkelig...... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Godt å se at du lar motoren bli gjennomvarm før du bruker den skikkelig...... doh hehe vist du leser litt til så ser du at det var en bil som kostet meg 1500 kr!! som igjen vil si... ka så? biler er laget for og brukes.. og ryker noe så kjøper mann bare nytt :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hvilket dashbord hadde du i den blå..? corrado..? stress å få tilpasset eller..? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg