Gå til innhold

Honda CRX DelSol..

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne var rett og slett ekkel... det blir ikke morro engang, bare kvalmt.

Fake panserlåser er jo alltid like morro, og en mer tilfeldig plassering av div. klistremerker skal man jo lete lenge etter, for ikke å snakke om "HybridR" i ruta. Patetisk...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var litt komisk, men hvis man fjerner vinge, evt setter på en litt mindre. den blir litt stor for den lille bilen. Og så fjerner man de klistremerker som er kopier av andre i bilmiljøet, så hadde vel bilen vært helt grei

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er en viss tor-erling eller noe som eier den.

Sånn som dette blir blir noe irriterende. En eller annen nisse "kopierer" merket fra bilen min, og da blir det automatisk til at disse har noe sammenheng. Har ikke lyst til at bilen min skal ha noe forbindelse med en "voldtatt" Del Sol...

 

Og at det er en Del Sol Type R er tull, det finnes ikke. At han har fått det skrevet i vognkortet sitt er ikke dermed sagt at det er en Type R, står ikke Civic, men Sivic i vognkortet mitt. Dette har med inkompetente folk på biltilsynet og gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke Tor Erling sin del sol... Han har en annen civic nå, som dere får se til sommeren =) Sikkert en bil fra Østfold med tanke på powerzone merkene.

 

Tor Erling har vel en søt blå en han nå..hehe..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=669640 haha eieren ble vist lei han og hehe lykke til med salget!!!

 

tja.. i følge annonsen så står det at bilen er på tynset.. jeg skal dit om noen dager.. kanskje jeg skulle spørre om å få se den.. og få litt mer info om Type R greiene på den ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår