kloppen Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Har lyst på disse,hvor kan disse fås tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 har sånne jeg med bra 195/60-14 dekk og alt er til salgs for penger vet du... :) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kloppen Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 195 var jo ganske bredt da... Blir den ikke veldig tung på styringen? Har ikke servo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 er ingen 360 med servo så vidt jeg vet!!! min var ikke spes tung på rattet, var ikke store forskjellen når jeg satt på vinterdekk(175/65-13) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kloppen Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 kjører nå med hele 155 på sommer og vinterdekk... litt smalt kanskje...? Trur du slike felger finnes på bilhuggeri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 bilen er jo orginal med 175! bare gi bud på mine det!!!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 195 var jo ganske bredt da... Blir den ikke veldig tung på styringen? Har ikke servo... kompisen min kjører en 240 stv med 205/60/15 uten servo....jeg fløtta på bilen her om dagen......må bare bruke litt mer muskelkraft når du vrir på rattet når den står stille.....er ikke mye stress.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har lyst på disse,hvor kan disse fås tak i? Originale Volvo 300 Alufelger, Ligger 4 stykk, med utslitte dekk, hjemme hos meg... Kom med et greit bud du, så er de dine. Skal sikkert ikke ha like mye som den karen som mente at alt er til salgs bare prisen er riktig... Det gjelder ho**r det, ikke biler og bildeler. Har man slikt liggende, så er det bedre at noen andre får bruke det, enn at det skal bli liggende å bli ødelagt! Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 er ingen 360 med servo så vidt jeg vet!!! min var ikke spes tung på rattet, var ikke store forskjellen når jeg satt på vinterdekk(175/65-13) Joda, det er faktisk levert 360'r med servo... Sikkert ikke så veldig vanlige men.. alikevel. Du ser det fort når du skal ha nytt frontrør til eksosen. "Med-, eller uten-servo?" Forskjell på de to rørene. Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 mine går for 1500 med bra dekk! og jeg kan ikke forstå at det har noe med eksos røret å gjøre på biler med venstre ratt!?! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 mine går for 1500 med bra dekk! og jeg kan ikke forstå at det har noe med eksos røret å gjøre på biler med venstre ratt!?! 1500.- med bra dekk var slettes ingen u-pris! :) hmm... Jeg trenger nye dekk selv.. Men hadde tenkt meg noe større og flatere da... Ang eksos: Det har vel noe med monteringen av servosnekka og tannstaget å gjøre da? Se i en delekatalog, så skal du se at det står 2 delenummer der, med og uten servo. Og det for V-styrte biler. Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg