Gå til innhold

Hvor finnes slike felger?

Ranger emnet


kloppen

Anbefalte innlegg

195 var jo ganske bredt da... Blir den ikke veldig tung på styringen? Har ikke servo...

 

 

kompisen min kjører en 240 stv med 205/60/15 uten servo....jeg fløtta på bilen her om dagen......må bare bruke litt mer muskelkraft når du vrir på rattet når den står stille.....er ikke mye stress....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på disse,hvor kan disse fås tak i?

Originale Volvo 300 Alufelger, Ligger 4 stykk, med utslitte dekk, hjemme hos meg...

Kom med et greit bud du, så er de dine.

 

Skal sikkert ikke ha like mye som den karen som mente at alt er til salgs bare prisen er riktig... Det gjelder ho**r det, ikke biler og bildeler. Har man slikt liggende, så er det bedre at noen andre får bruke det, enn at det skal bli liggende å bli ødelagt!

 

 

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen 360 med servo så vidt jeg vet!!!

 

min var ikke spes tung på rattet, var ikke store forskjellen når jeg satt på vinterdekk(175/65-13)

Joda, det er faktisk levert 360'r med servo... Sikkert ikke så veldig vanlige men.. alikevel.

Du ser det fort når du skal ha nytt frontrør til eksosen. "Med-, eller uten-servo?" Forskjell på de to rørene.

 

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine går for 1500 med bra dekk!

 

og jeg kan ikke forstå at det har noe med eksos røret å gjøre på biler med venstre ratt!?!

1500.- med bra dekk var slettes ingen u-pris! :) hmm... Jeg trenger nye dekk selv.. Men hadde tenkt meg noe større og flatere da...

 

Ang eksos: Det har vel noe med monteringen av servosnekka og tannstaget å gjøre da? Se i en delekatalog, så skal du se at det står 2 delenummer der, med og uten servo. Og det for V-styrte biler.

 

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår