Janza Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 jeg ligger langt bak egentlige tidsfristen min og har litt lite med penger, bilen skulle vært ferdig løpet av denne måneden men det blir den ikke. pga pengemangel så kommer jeg sansynligvis til å lakkere bilen selv noe som ikke blir pent, men da kan jeg slippe og tenke på øderlegge en lakk til mange tusner. bilen blir lakkert senere når jeg har penger til det. ellers så er det pussing og sparkling som fortsatt må gjøres litt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 fetere c stolper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Begynner og bli ortligt barsk denna nå!!drit pene felger baklys alt!! ser utroligt bra ut!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Rått dette :) Men burde gjort noe med c stolpene når bilen blir så "brutal" :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hei leter du fortsat etter m3 baksete?? har en kopis som har koplett grått m3 evo sjinn intriør.. kan høre med han om han vil selge det.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ble sweet detta, nesten så jeg får ta meg en titt bortom å sjekke dette ut.. ser jo at du bor rett borti gata for meg :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 volvo_240_GLT: har ikkke fått tak i det så vis du gidder og skjekke det ut hadde det vært hyggelig :) c stolper skulle jeg vel optimalt hatt, men akkurat nå begynner jeg og bli fornøyd med sparkling. men bilen er ikke ferdig ennå så kan jo hende jeg setter det inn senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 synes ikke de felgene der passa så bra..selg de til meg :titties: Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ser dritt bra ut dette, gjort veldig mye.. Jeg synes du heller bør vente med lakkeringen da en å lakker den selv da du har lagt så mye arbeid i bilen. Stå På! Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 takk. ja skulle venta men trenger en bil og kjøre med. blir uansett lakkert onklig seinere da. litt kjipt men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 synes ikke de felgene der passa så bra..selg de til meg :titties: hehe. er ikke til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hehe. er ikke til salgs well... jeg pleier å si! "alt er til salgs til rett pris" happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 blir pent det der! :) men hadde nok gått for "plåt" i skjermbredderne.. og turbo må du ha etterhvert! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 blir pent det der! :) men hadde nok gått for "plåt" i skjermbredderne.. og turbo må du ha etterhvert! ;) takk må nok ha ei snelle ettervært ja. innerskjermene er plastikk nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Takk for lån av dekk igår! :) Tøft prosjekt du har her, stå på! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg