Scirnick Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Går det ann å trubokonvertere en polo??? og isåfal hva må jeg gjøre og hva vill det koste? Siter -Polo '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Jada, det går. Min får turbo en gang i fremtiden :) 1983 mod som bygges om til G40 med turbo. Du kan godt sende meg en PM hvis det er noe du lurer på. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Alt kan turbokonverteres :D Regner med det fins endel ferdigutviklede kit for Polo i Tyskland, men hvor vet jeg ikke. nitewlkr vet vel... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Kid-A Alt kan turbokonverteres :D Regner med det fins endel ferdigutviklede kit for Polo i Tyskland, men hvor vet jeg ikke. nitewlkr vet vel... sombrero Her i Norge så har G Tech noe.. Tyskland så har SLS G lader turbokit. Rothe Motorsport har også noe turbo greier til Polo 2. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Kommer helt an på åssen polo han har... men jeg tror sånn som pololars gjør nok blir lettest...dvs skaffe en G40 og turbokonvertere Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Hva er vitsen med å turbo konvertere når man har G-LADER :D Får jo like mye ladetrykk da........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Polo Classic Hva er vitsen med å turbo konvertere når man har G-LADER :D Får jo like mye ladetrykk da........ För G-ladern inte håller. Men jag kommer att sakna mitt kompressor ljud när det blir klart. Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 G-lader holder det. Ikke noe problem. Krever nok litt mer service Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 rotrex....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Polo Classic G-lader holder det. Ikke noe problem. Krever nok litt mer service Og hvor mange har du rast ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Har bare rast 1!!! Det var fordi den lille reima røyk. Gadd ikke å skifte den da jeg satt den sammen. Skulle jo bare kjøre noen mil med den...... Hadde jo bare 7 reimer til i posen.........fatality Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Turbo er ingen problem bare å bygge!! Skal selv kjøre g-lader, om Frode gidder å overhale den??:D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by TurboPolo Turbo er ingen problem bare å bygge!! Skal selv kjøre g-lader, om Frode gidder å overhale den??:D :D Kan vel alltids gi deg "the full blend" NimroD style....:ratatatat Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Scirnick Går det ann å trubokonvertere en polo??? og isåfal hva må jeg gjøre og hva vill det koste? her fins det litt info.... http://www.bb-automobiltechnik.de/english/english.html :D :D men d er dyyyyyyyrrrtt.......:( Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by bmk her fins det litt info.... http://www.bb-automobiltechnik.de/english/english.html :D :D men d er dyyyyyyyrrrtt.......:( B&B er et selskapene du skal holde deg LANGT unna......... Dyre og veldig dårlige. Turbosett til G40 kommer ikke på mer enn 15-17 tusen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg