Jokek Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Se subj, Send PM om du har bremseservo Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 En kompis av meg har en komplett "delebil" stående. Er en Corsa GT, tror det er 86 modell og bremsene fungerer fint ;) Et bud litt over vrakpanten så er nok hele smykket ditt.... Når ham på 95833133, vebjørn. (Oslo/Akershus) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.