Probe GT Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Åja, tror du dette er noe særlig da? Torshov er jo ikke nr 1 på luftfiltre tror jeg :rolleyes: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Åja, tror du dette er noe særlig da? Torshov er jo ikke nr 1 på luftfiltre tror jeg :rolleyes: Det virker faktisk ganske seriøst! Bedre enn k&n syntes jeg hvertfall:) Ser bedre ut og er grommere lyd hvertfall.... Og til den prisen så er det jo veldig greit! Kanskje ikke et filter for Schumi og Solberg, men for alle oss wannabe`s så er det mer enn bra nok! Så kan du jo kjøpe 4 slike istedenfor 1 k&n.. :rolleyes: Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Helt riktig, skal vurdere dette filteret! Skal høre på torshov ikveld!:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Filteret er kjøpt på Thorsov ja, for leeenge siden.. Ble egentlig bare funnet frem for å se om det passet, det gjorde det og var fornøyd med lyden, så lot det stå på :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareET Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 jævla stilig bil...stå på;) Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 det filteret der er bare å kaste. slurper til seg vatn som bare faen.- Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Sier du det utifra erfaring med det? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Blir bra det her! Så du hadde funnet felger du likte.. Hvis det var 4x108 du hadde i boltsirkel har jeg noen som passer også. TSW Zenon Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 det filteret der er bare å kaste. slurper til seg vatn som bare faen.- Har så og si kun kjørt i drittvær til nå, har ikke opplevd det ennå ihvertfall, filteret ligger såpass skjult at jeg ikke ser at det skal være noe problem.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Til dere som whiner over filteret, vi skal bygge Cold air intake nå om ikke lenge, så da blir det et annet filter.. Eller hva Jørgen? Var ikke det planen? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Japp, blir vel noe deler fra Ebay ganske snart, bare få dimmepenger først, så betale forsikringa og årsavgifta. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 det filteret der er bare å kaste. slurper til seg vatn som bare faen.- Kan ikke bare si det! Har du opel så har du vel så bra med rust at vannet renner rett inn, men på normale biler så holder det seg veldig godt! Hatt mitt i et år snart, og det ser fortsatt nytt ut:) Hvis du ikke tar ut ei lykt å setter den der for racelook, så går det veldig fint! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Da var dimmepengene kommet inn på konto og årsavgift og forsikring betalt, ikke mye igjen nå gitt :( MEN, har råd til senkesett og felger, noe jeg prioriterer, siden jeg synes dette gjør mye med en bil.. Senkesettet blir bestillt fra USA: Senkesettet er fra TEIN og senker visstnok 40-50mm Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Kjempetøft projekt!felger og senking gjør en bil meget tøff,så det skal ikke så mye til! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg