Jorgen Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Bilen er en 2002 Mod Ford Focus Black Edition som har rullet 31000km Den er foreløpig altfor original, men litt småtteri som anlegg, nye front og baklykter skal på plass.. Planene er morette frontlykter (med xenon hvis dette er mulig) og helrøde baklykter. Siden dette er en Black Edition er det en del utstyr som kom på bilen originalt, som fks: Aircondition Skinninteriør Kjørecomputer Oppvarmet frontrute Elektriske vinduer Elektriske speil Fjernstyrt sentrallås Radiokontroll på rattet Spoiler bak Tåkelys Bilen kom på 14" Stålfelger med kapsler på piggdekk noe som er ganske ubeleilig siden jeg bor rett utenfor Oslo, og må kjøre gjennom oslo for å komme meg til militærleieren. Så hvis noen har piggfrie dekk og vil bytte likt, sier jeg ikke nei takk Fargen er magnum grey, noen lurer kanskje på da hvorfor den heter Focus Black, og dette er pga det sorte interiøret og en del sorte detaljer rundt omkring, bilen trenger definitivt en motorvask, ser ut som forrige eier kun har kjørt på støvete grusveier, er ikke mye sort igjen for å si det sånn Forsikringen på bilen står i fatterns navn, noe som da utgjør en premie på 4500 i året, full kasko med 10000 i egenandel. Motoren er en 1.6 Liter på 101 hk, men siden bilen kun veier 1092 kg, går det ikke som en dass heller. Er også en søt liten blank eksostupp som også kom originalt på bilen.. Nå har jeg ingen bilder av min egen bil siden jeg ikke finner laderen til digitalkameraet mitt, men her er et par som er klin like, siden det er en originalbil Planene er som følger: Røde baklykter med hvite blinkers Morette frontlykter med xenonlys, helst da med automatisk høydejustering så dette kan bli godkjent. :) 7*17 Ford Black SVT Felger: KW Justerbart senkesett, 60mm forran og bak Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Focusen har jo ett ganske greit stylingpotensiale, så dette kan jo bli spennende. Liker godt rs - stylinga som finnes. Sammen med et par felger så er de tnoe av det peneste du kan få til focus. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 De felga der var gromme, kommer til å passe helt perfekt! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Jeg er ikke noen iherdig fan av no RS styling hvis bilen ikke går deretter :) RS'en forblir nok håpet om min neste bil tenker jeg. Litt diskrèt styling derimot kan man ikke se bort ifra :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Var hos en kompis i går og monterte åpent filter og tok et par bilder med kameraet hans: Beholdt nederste delen av luftfilterboksen pga åndinga som har et lite filter i bunn der.. Filteret var UTROLIG køddent å sette på, siden gummiringen som satt på filteret var akkurat like stor som den enden som var i motoren, derfor ble det utrolig mye knoting i starten, før Rage her på forumet tok av slangeklemma og dro litt i den, da gikk den på uten problemer :) Ble grom lyd synes jeg, godt fornøyd med tanke på at jeg gav 250 kr for filteret.. :) Eneste ulempen er at bilen bruker dobbelt så mye bensin ( tråkker som regel dobbelt så hardt på gassen og drar lenger ut på gira :) ) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 ehm....bruker focusen din mer bensin ? det gjør ikke min med skankefilteret mitt på....har ikke merket noe forskjell fra grisekjøring med og uten filter... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 hehe, poenget mitt er at jeg trykker dobbelt så hardt på gassen nå som jeg gjør før.. grisekjører sjeldent, men drar som regel litt lenger på gira enn det jeg gjorde før.. Når jeg fikk den stod snittmåleren på 0.77 L på mila, nå står den på 0.89 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvordan filter e de til 250kr? erd e pris du fikk at en privatpersjon? ell en butikk somn selger til 250`? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 fine felger, hva er dimensjonen på dem?? er det 4*100? btw:fin bil:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Vet ikke om du vet om disse sidene men poster dem uansett: http://www.fffocus.freeuk.com/parts.html http://focustuning.com/ft230.htm Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Alltid tøft med åpent luftfilter, høres utrolig bra ut og ser veldig bra ut! Men du trenger en motor vask! hehe, skittent nedi der så jeg! Billig luftfilter du fikk tak i da, åssen merke er dette? Prisen er jo utrolig, K&N ligger jo på 600-700kr ! Ditt ligna litt på et KN. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 fine felger, hva er dimensjonen på dem?? er det 4*100? btw:fin bil:) 4*108 tenker jeg... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Det er et filter som de selger på torshov bilrekivisita! Hadde akkurat det samme på focus`en min, og det gir fin lyd:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Det er et filter som de selger på torshov bilrekivisita! Hadde akkurat det samme på focus`en min, og det gir fin lyd:) Var dette til mitt innlegg? Isåfall, husker du hva filteret heter? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Var vel egentlig ikke ment til noen spesiell, så bare det ble snakk om det... Vet ikke om det hadde noe spesielt navn, men tror det bare er torshov som selger det.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg