Freeman Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kjøpte meg ny bil idag. Bilen er en 88 mod II'er kjørt 195000 1,8 gl. Har noen barnesykdommer som lekkasje i i fører dør (88dører), ligger dam med vann bak og kliss vått fremme. (noen som vet åssen dette fikses?) Var innbrudd i bilen i natt så tenningslåsen er ødelagt pluss noen ledninger som er klippet over (er det voldsomt stress å flytte over fra den andre golfen jeg har?). En bulk nedenfor høyre baklykt bak. ( noen som vet om det er en enkel sak å skifte ut den karosseridelen der?) varmeapparatet er defekt. Bilen er ellers rustfri og bulkfri og EU godkjent til feb 06. Bilen fikk jeg sinnsykt billig. :) Kunne ikke si nei:) Bilder kommer. Har en 86 mod front krasjet golf som delebil.. der har jeg 90 fanger bak (foran er ødelagt), hvite baklykter, effektanlegg, hjulbuelister, felger og senkesett som skal flyttes over. her er delebilen: Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Lekkasje: Mangler du plastfolien som er mellom dørsida og døra? Hvis ja skaff en ny fra høggern. Uten denne vil du drenere mye av vannet som renner inn mellom vindu og pakning inn i bilen. Det er også lurt å stake opp dreneringshulla nederst i døra med en ståltrådbit med jevne mellomrom Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 istedet for å dra på huggern for å pirke ut en ihjel-morken plastbit, så legger du på ny plastikk av et eller annet slag. Litt tykk plast er jo å foretrekke. Søppelsekk blir sikkert litt tynt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Må bare nevne at det ikke er sikkert at dette er problemet. Jeg har ikke plastikken i dørsidene, og i bilen min blir det ikke vått. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Skal sjekke.. må først då bilen hjem.. får jo ikke vrid nøkkelen i tenningen og rattlåsen går ikke av.. så får ikke slepet den heller. noen som har en ide? går det an å borre opp tenningslåsen? går rattlåsen av da?. må få den av på en lett måte da bilen står på en p plass der vi ikke kan holde på å skru:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 enkelt... av med rattet og alle dekslene rundt brytere og ratt stamme... så skrur du av hele den elektriske kladasen med bliklys bryter og vindusvisker-hendel.... når denne er av, kan du skru ut den umbrako skruen som står under rattstammen helt oppe.. samtidig, så løsner du rattstammen i det første leddet omtrent nede med pedalene... nå kan du dra ut den øverste delen av ratt stammen og hele kladasen som rattlåsen sitter i.. når du har denne ute, er det lett å dra rattstammen ut av låsen, for så å montere alt igjen :) Lykke til :) tar bare 15 min hvis en har teken på det :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Finnes det "barnesykdomer" på en bil fra `88? Lykke til! Er den andre i like fin farge som delebilen din? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 var ikke den hvite delebilen på en post her for en stund siden, en som hadde kræsjet ved en forbikjøring eller noe??? eller var kanskje en annen en? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Joda, jeg har også sett den før! Var i forbindelse med en krass der sjåføren fikk litt problemer med "slemme" politifolk tror jeg.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 bilen er koks grå. Jo det var nok meg som karasjet ja.. Saken ordnet seg.. fikk 1/3 dels skyld og fikk 11 tusen pluss bilen. Greit det for en 1,6 cl. :) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Da har jeg fått skiftet tenningslås. Var ikke store problemet. tatt ut hele interiøret fra "ny" bilen og skal legge i svart gulvteppe fra gamlebilen. skiftet pakninger (de på taket og de rundt dørene), satt p\å 90 fanger bak og hvite baklykter. skiftet kupe vifte. Det jeg skulle hatt nå var : vindusheis til 88 dør høyre side. 90 fanger foran med lys. 3 sprosset grill uten emblem. grillist til 2 lykters. har en 4 lykters liggende visst noen vil bytte. skjermbredder venstre fremme. kunne og tenkt meg et nytt interiør. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hvis ventilasjonssystemet er deffekt som du sier. Kan det hende det er der vannet kommer inn. Sjekk plast plata, under vindusviskerene. Er det sprekk i den, skal det ikke så mye til før det renner inn litt, og kommer ut nede ved luftutgangene. Kan jo også være listene rundt døra? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Fått tak i ny list under panser og satt i alle nye pakninger og silikon rundt frontruta.. nå er den potte tett:) Fikk tak i 90 fanger på huggern men mangler pærehus til det ene blinklyset... noen som vet hvor dette kan skaffes? En kompis snakket om at det går an å koble en bryter på kaldstarten sånn at bilen får mer bensin når du trykker på den og da vil gå bedre. For meg høres ikke dette noe særlig ut. Noen som har prøvd?. Går det an å få til konfilter på 1,8 forgasser? bilder?. Lurer på en annen ting. Er det forskjell på skjermbreddere fra en 85 modell 0g 3n 88 modell? ser autospar selger to sett fra forskjellige årstall Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Fått tatt noen dårlige uvaskede bilder av nybilen. Kjøpte meg nye vinterdekk (nokian hakkapelitta rsi 195/55/15) Lurer på å polere felgene litt og:) Skal få tatt noen bedre bilder senere. Skal prøve å skaffe meg g60 breddere og skal senkes en god del når snøen forsvinner. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Da har Jeg fått på potte og senket bilen.. ble lavt nok ja.. måtte drive med litt hjemmevalsing etterpå:) kosteskaft er fint å ha;) Bilder kommer forhåpentligvis i morgen da jeg får ledningen til kamera:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg