Freeman Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Noen som vet åssen en skifter den "isten" under bakluken på golf II? der det står Golf .. er en litt saftig bulk der:( må man sveise å styre da kanskje? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sveise ja. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 sparkle:):D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 lakke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hvordan er dette festet i enden på baksiden liksom da, ser det er en sånn grop der, hehe.... som om det skulle være skrudd fast eller noe slikt, med noe "greie" i skjøten.... hvis noen skjønner hva jeg mener? er det sveiset der å? detta hørtes jææævlig dumt ut :roll: Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 det er en hel karrosseri del, som må kappes og sveises! frister og "tette" VW emblem hullet og der hvor det står GOLF GL på min... ser teit ut når det er slik det er nå Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe.. akkurat denne tråden jeg skulle skrive idag dette:) Vel.. takk for alle svar:P Da blir det kapping og sveising.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Dan Stamnes det er en hel karrosseri del, som må kappes og sveises! frister og "tette" VW emblem hullet og der hvor det står GOLF GL på min... ser teit ut når det er slik det er nå hva er den sveise skjøten på enden god for da? blir finere å sparkle igjen den sprekken og da Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 hva med å rette bulken ved å banke fra innsia og sparkle resten...? Er bulken for stor må du kanskje skjære ut stykket som er skadet med en stikksag og sveise inn en ny plate, og selvfølgelig sparkle litt da og...så LAKKE! :D Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Ta med bilen til et lakkverksted, hør om den kan rettes. Er bulken dyp må de krympe stålet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 omtrent en hver bulk MÅ krympes!!!! Bare en liten bulk har strukket plata. Jeg hadde/har :( en bulk i bakplata på 2`ern min, under venstre baklykt eller påkjørsel av buss. Valgte å ta kontanter og rette det selv. Var vanskelig å få til profilen under bagasjeluka (den skrå kanten), så hamret og krympet så godt jeg kunne, og sparklet resten... Sporet litt av her kanskje....hehe Skal du bytte bakplata så bør du hvertfall ha tilgang på et mig/mag apparat, hammer,meisel og båndsliper ( dette er ikke akkurat noe for et rullende prosjekt). Bakplata er festet med sveisepunkt langs begge bakskjermene (helt oppe ved baklyktene og ned) og sveisepunkt langs støtfangeren ( under den så kan du tydelig se dem..). Tenker du bare på å krympe dette så kan du bare skaffe en hammer, et mothold og tilgang på et gassveiseapparat/motstandspunktapparat som man kan krympe med, og en svamp og bøtte med vann,til å bråkjøle dette. Kommer an på hvor bulken er, men hvis den er under baklyktene er det lettest å rette,siden det kommer en innervegg liksom på midten. Husker ikke helt,men håper dette hjelper deg noe. Husk også, Har du ikke gode oppretterkunnskaper, bruk sparkel :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 banket å slo med en hammer og en treplate.. så må vel sparkle litt ja.. tar det etter hvert:) ble iallefall bedre enn det det var Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg Har en Satans svær bungel under høyre baklykt. Tenker på å bytte hele den plata. Krogslund: Bagpanel med lygteopstilling 772,18. Er det denne? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg Har en Satans svær bungel under høyre baklykt.Tenker på å bytte hele den plata. Krogslund: Bagpanel med lygteopstilling 772,18. Er det denne? Korrekt.... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg