Gå til innhold

Norges Råeste Ascona B?

Ranger emnet


TMB

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

drturbo sin er dritrå!!! konge med 16v... synes min går enormt bra... kan jo bare tenke seg med turbo da. Prøvde en ascona med let, dro som et uvær. Ble nesten redd når far min prøvde den damndamn Var over 250hk i råskapen

"Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door."

 

Ascona B/J 16V ombygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det først hvis dere skal skrive noe om den svarte må dere ikke komme med sånne jeg tror og jeg veit ditt og datt.for det første blei den lakkert 1 GANG ikke 6 som en nisse skreiv,den er ikke tak senka og det er ikke skader for 25 lapper.hvor har dere fått det fra????den er under oppbygning nå og vi skal bygge ny cossi motor og regner med en ca 400 hk....og den kommer til å bli norges råeste ascona b!alt som er mulig blir pulver lakkert,gull kromatisert osv osv og det blir ikke spart på en krone får å få den super strøken...

COS it`s WORTH it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at den taksenka sorte er fet men den er litt overdrevet.. derfor synes jeg at den sorte med cossi motor er fetest. Så den etter at den hadde trffet noe med venstresiden bak det så stykt ut, men så strøken som den er så er vel det ikke noe problem å rette opp...

Vet noen om det er samme mannen som eier den nå som for ett år siden?

Er det volvo bakstilling på den? :afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg synes at den taksenka sorte er fet men den er litt overdrevet.. derfor synes jeg at den sorte med cossi motor er fetest. Så den etter at den hadde trffet noe med venstresiden bak det så stykt ut, men så strøken som den er så er vel det ikke noe problem å rette opp...

Vet noen om det er samme mannen som eier den nå som for ett år siden?

Er det volvo bakstilling på den? :afro

 

 

den blir rettet og ja det er volvo bakstilling med four-link som nå i tillegg får watt-link,og med mye værre motor som vi skal bygge+MASSE andre grom deler.kommer til å bli norges råeste ascona b!!samme karen som eier den...

COS it`s WORTH it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener forholdsvis strøken original look, kansje litt diskre bredding, greie hjul (ikke lavprofil) Rått understell, meget grei motor, og 0 soting! såå, drturbo sin går jo litt fram i rekkene :) men, jeg er og en av dem som ikke bryr seg om hva slags merke den evt motoren har!!!

 

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent karroseri,pene hjul,fin lakk,ordentlig understell,sist mn ikke minst,PENT OG FORSEGJORT MOTORRUM!!!!!! :w00t

Må vel vere noen greie kriterier!

 

Sett den svarte Asconaen det er snakk om her på Gatebil jeg..

 

Mener fortsatt at den er en av de feteste..

 

Den ER jo strøken, har pene hjul, fin lakk, bra understell og er fin oppi motorrommet.. Skikkelig gjennomført med andre ord, så den dekker jo de kriteriene bra da..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
den svarte på bana va nu den aller råeste!!! skulle jo ikke vært lov å tak senk å bygg ut hjulbuan så mye på en bil! blir bare stygt med så mye! er jo ikke en traktor heller da:P

 

Den jeg mener..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår