AsconaB16VTurbo Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 passer panser og skjermer så rett på som det ser ut?? Ja alt passer rett på hvist du fjærner den biten forran rammevangene på manta'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 nice den blå ascona'n ass..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 AsconaB16VTurbo: Går ikke motor varm med den digre cooler'n foran raddisen? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaB16VTurbo Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 nei, har ikke hatt noe prob med det jeg nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 AsconaB16vTurbo: Fått den blå på veien igjen?? Hvor mange hester har du planer om? yummy Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaB16VTurbo Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skal ha den på veien til sommeren. Turboen klarer ikke mere enn ca 300 så det får holde i sessongen som kommer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srcossi Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 noen som vet vilken stailing(breddere å skjørt)som er bruk på MLK-tuning asconan.plast eller stål buer. må være den råeste ascona stylingen ever..er den til salgs.pris å hvor er den aventert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 her er min kandidat: Ascona B 2,2i rallybil Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hehe... kan nok ikke kalle det for rally bil desverre. Ikke med den motoren... Men en god bil til banebruk... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 noen som vet vilken stailing(breddere å skjørt)som er bruk på MLK-tuning asconan.plast eller stål buer. må være den råeste ascona stylingen ever..er den til salgs.pris å hvor er den aventert. mlk asconaen er ikke til salgs lenger, den er bredda i stål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hehe... kan nok ikke kalle det for rally bil desverre. Ikke med den motoren... Men en god bil til banebruk... Kan jo seff være en rally bil med 2.2i motor.. Spørs jo kordan klasse den kjøres i og kordan den bygges.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Kan jo seff være en rally bil med 2.2i motor.. Spørs jo kordan klasse den kjøres i og kordan den bygges.. Nope... Ascona B er ikke homologert med 2,2 motor. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nope... Ascona B er ikke homologert med 2,2 motor. d går fint å ha 2,2 ascona i rally, vet om en som har d så d går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 d går fint å ha 2,2 ascona i rally, vet om en som har d så d går fint Er nok en borra 1,9s blokk med 2,2veiv da. Litt juks er jo lov, så lenge ingen merker det... hehe.. Men er nok ikke lov med 2,2 motor i rally. Hvorfor kjører ikke alle med 2,2 motor da mon tro??? Istede for 170-180hk 2,0liter så kunne dem hatt 180-190hk 2,2 motor... Eneste som faktisk er lov er nok om det står Ascona 400 rüsselheim på den blanke plata framme i motorrommet.. (og da har en ikke lov til å kjøre med 2,2 da heller, kun 2,4l (16v) eller 2,0l ) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 drturbo.. slett no pm beskjeda.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg