Hole Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Lurer på om noen vil bytte fint interiør (helst GTI) mot mine Sparco bøtteseter med firepunkt-sele og adapter. Phantom var interessert og jeg mailet han noen bilder for ett par uker siden, men har ikke hørt no fra'n så jeg bare legger det ut til alle som kan være interessert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jeg har et strøkent interiør men det sitter i en Sport men er jo ikke GTI da. kan sikkert bytte med det hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ta kontakt med Projekt-Rust! Kan nesten si at han garantert er int. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 PM ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jeg har et komplett edition one recaro interiør.. med el justering av frontstolene.. send meg en pm! har også 2 par gti stoler/bakseter, ett fra 16v med røde og gule striper, og ett 8v med røde og grå. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg har frontstoler type gti strøken......kan bytte med en gang:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Ingen andre som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 jeg har og komplett gti interiør.. til 3 dørs har ikke noe bilde men det er det gule gti interiøret.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 har nesten komplett interiør fra gti16v !! :) stoler fremme og sete bak!setene er svarte med røde striper! .men ikke sidedekslene!har svarte sidedeksler. førersetet er det et lite hull i! men kan kanskje skaffe en annen stol!! etter det jeg husker er den helt strøken! hvis du er int i det jeg har å by med,er jeg int i di stolene du har! dinge89@hotmail.com ellers så mener jeg å ha et vanelig intriør fra en turbodiesel golf2. er faktisk ikke helt sikker. er litt mye deler å ting her akkurat nå. :rolleyes: dinge89@hotmail.com og begge er til 3 dørs! hvertfall det ene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Lurer på om noen vil bytte fint interiør (helst GTI) mot mine Sparco bøtteseter med firepunkt-sele og adapter. kan bytte med meg.. har fra en rally..... 94406586 :titties: Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Phantom var interessert og jeg mailet han noen bilder for ett par uker siden, men har ikke hørt no fra'n så jeg bare legger det ut til alle som kan være interessert :) Heisann, er ikke meningen aa vaere saa fravaerende, men har ikke vaert online paa ca en mnd, jobba nattskift i noen uker samt at jeg er i praha naa, tar kontakt naa jeg returnerer Norge Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Heisann, er ikke meningen aa vaere saa fravaerende, men har ikke vaert online paa ca en mnd, jobba nattskift i noen uker samt at jeg er i praha naa, tar kontakt naa jeg returnerer Norge ordet på gata sier at sparcoene har blitt byttet ut til fordel for et nyrenset recaro edition one interiør.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 ordet på gata sier at sparcoene har blitt byttet ut til fordel for et nyrenset recaro edition one interiør.. Stemmer nok det ja, er også fordel for meg å få byttet der jeg bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg