Probe GT Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Noen som vet om det går ann å få satt inn nye tøffere vippe lys av den mer aggresive typen, og da mener jeg de mer aerodynamiske som ligger lavere? Skulle gjerne skiftet ut de jeg har.. irritert meg en stund over dem nå;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamxs Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det finnes ettersom jeg vet ikke lavere lys til Probe. Det du muligens har sett er en modifikasjon som følger: Du må ta ut sikringen til motoren som kjøer lysene opp og ned. Deretter må du rett og slett senke lyktene så langt det lar seg gjøre og feste heve/seknemekanismen så de står fast. Dette var en meget rask og lettvint beskrivelse, men det er none år siden jeg leste om den på en amerikansk side som jeg ikke husker adressen til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Okey, den høres grei ut.. ser flere gjør det.. Kan kjøre med dem sånn halveis nede og sette på sånne briller på dem som jeg mekker i glassfiber ellerno.. nesten som øyelokk vettu,, hadde vært gromt! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg