silvergti Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Noen som har vindushevermotor venstre side forann liggendes? '92 Golf. Samme om det er 3 ell 5 dørs, skal være lik. Har ringt rundt på mætt av høggeri idag...ingen har. prøvde også norsk bildelsenter, men kun nytt og dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Silvern Noen som har vindushevermotor venstre side forann liggendes? '92 Golf. Samme om det er 3 ell 5 dørs, skal være lik. Har ringt rundt på mætt av høggeri idag...ingen har. prøvde også norsk bildelsenter, men kun nytt og dyrt.. Regner med det er el ruter du da har siden du spør etter "vindushevermotor"..?? Hvis ikke så har jeg 2 manuelle vindusheiser liggende,H og V side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jepp elektrisk ja... vanskelig å få tak i gitt..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har jo 2 elektriske liggende å da,med komplett ledningsnett,heis,vinduer,brytere osv... men desverre skal jeg bruke det selv i min bil siden jeg da egentlig har manuelle ruter.... sorry.. men kan si fra hvis jeg kommer over eller høre/ser noe.. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg