Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hadde det sånn som dette før... Men siden eg er rørlegger tenkte eg at eg burde få det til betre enn som så... er faktisk ganske fornøyd med resultatet... Dette er ein veldig billig måte å gjer det på til 1.6 literen! koster maks 150 kr + filteret Det neste blir å få montert "cold air inntak" og fjerne selve filterboksen også... men det orket eg ikkje i dag... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Primera SI Dette er ein veldig billig måte å gjer det på til 1.6 literen! koster maks 150 kr + filteret Det neste blir å få montert "cold air inntak" og fjerne selve filterboksen også... men det orket eg ikkje i dag... Ble det grei lyd også eller? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 lyden var faktisk betre nå... men har ikkje kjørt meir enn eit par meter etter eg bygde om... bygget om pga at det er betre tilgang på kald luft der det er nå... det jamex filteret gir ein ganske grom lyd... men finnes sikkert noke som e betre... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 noen som har erfaring med vector-luftfilter? har bestilt fra Nordic Autotech..kommer denne veken håper eg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 har du en nettside om det filteret? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Primera SI Hadde det sånn som dette før... Men siden eg er rørlegger tenkte eg at eg burde få det til betre enn som så... er faktisk ganske fornøyd med resultatet... Dette er ein veldig billig måte å gjer det på til 1.6 literen! koster maks 150 kr + filteret Det neste blir å få montert "cold air inntak" og fjerne selve filterboksen også... men det orket eg ikkje i dag... Der ja, nå snakker vi ost. Det ble bra det der. Akkurat sånn jeg mente du burde montere det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Primera SI har du en nettside om det filteret? nordicautotech.com ... men er ikkje sikkerpå om du finner det der..var først tenkt å kjøpe Pipe Cross filter som noen her på forumet anbefalte,,tror det var partypulp,,så snakka eg med en bak nordicautotech.com han anbefalte Vector Filter som var 300kr dyrere...skal vist lage en dyp raaape lyd når man gjer litt på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by p10turbo Der ja, nå snakker vi ost. Det ble bra det der. Akkurat sånn jeg mente du burde montere det.. Faktisk... Takk for tipsene... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Mitt Pipercross gir bare en svak "burp" lyd ;P (eller ikke) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by partypulp Mitt Pipercross gir bare en svak "burp" lyd ;P (eller ikke) hmm.. merkelig... har du bilde av sånn det er montert? er et ikkje grom lyd når du gir litt på heller? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 blei bra da der ..! Hadde du masse røyr å boksa som du har tatt vekk ? Tok du berre ut av orginalfilteret ? Har plana om luftfilter eg og... Men veit ikkje om den boksen me orginalfiltere blir tett uten filtere... Samtidig e da nåke sensora å varmluft tekobla røyret. Hadde du nåke sånne sensora ? evt. tok du dei berre vekk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Jarle_H blei bra da der ..! Hadde du masse røyr å boksa som du har tatt vekk ? Tok du berre ut av orginalfilteret ? Har plana om luftfilter eg og... Men veit ikkje om den boksen me orginalfiltere blir tett uten filtere... Samtidig e da nåke sensora å varmluft tekobla røyret. Hadde du nåke sånne sensora ? evt. tok du dei berre vekk ? Varmluft? hmm e da bra då? va ein boks og nokke rør... einaste so va kobla va kobla via filterboksen... e da liksom filteret som e pakningen på kassen hos deg? i såfall så kan du jo klippa ut den pakningen og bruka han? kan godt sjå på da med deg asså... kan treffes på svortland i måro for eks.. ska ein tur ut i kveldingo... viss da e ein plass med lys me kan ver... for eks i parkeringshuset... send meg mob nr ditt på mail... har mista da... glennthore85@hotmail.com... eller du kan legga meg te på messenger Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hørres greit ut da...! Har bilde viss du har 10 min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 grett da... legge du meg te på msn?? så får eg tak i deg... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Primera SI hmm.. merkelig... har du bilde av sånn det er montert? er et ikkje grom lyd når du gir litt på heller? Hehe ironi..... Jo det bråker som bare det :) Men legger ikke så merke til deg med eksosanlegget som bråker enda mer.... et lite bilde her: Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg