dalan Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Han spurte ikke hvor gamle de er.. Han har bare en orddelings feil. Skulle stått "Noen som veit hvor gamlebilene mine er.." Så lenge han skriver det sånn så må man jo gå ut i fra at han spør om det, eller? Eller er det sånn at man skal tenke "Nei han har sikkert en orddelingsfeil, vi går ut i fra det" ? Hadde han derimot skrevet "Noen som vet hvor de gamle bilene mine er?" ville det vært en helt annen sak. Knut Nærum fikk sagt det her en dag.. Fikk han bestemme for en dag så skulle han innføre orddelings-skatt.. God helg :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Den transamen så jeg i Elverum igår.. :) Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sett den Trans Am`n flere ganger mellom grue og kongsvinger. Også cruiset i Kongsvinger et par ganger vet jeg! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Den trans am'en har jeg sett opptil flere ganger på lillehammer. Litt frustrende å se torshov vinge på en så fin bil da.. chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Møtte den igjen i går kveld i kongsvinger! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Den alu-vinge-saken var nå her nede på Sørlandet i sommer... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Enten så er den trans-am'en mye ute og råner rundt i hele norge, eller så er det flere av de..... =P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Den trans am'en har jeg sett opptil flere ganger på lillehammer. Litt frustrende å se torshov vinge på en så fin bil da.. chicken Torshov vinge????? :fingers: LANGT DERIFRA Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Veeel.. der er da no sånn jalla alu greier.. og hører ikke hjemme på den bilen i det hele tatt! Forresten ikke på noen andre biler heller.. :fingers: :knob: Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jalla`?? er vel av det bedre merket dette da :fingers: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Haha.. "av det bedre merke"? Mener med det? Aluspoiler er og blir teit, uansett bil. Men whatever floats your boat! :fingers: notin Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 nevermind....bilforumet er...bilforumet :rolleyes: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 transammen der vart spotta krusende rundt i fagernes i formidda....vennina mi tok vel et bilde men har ikk fått d enda... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 uff alu vinge? passa ikke, men fet bil thumpsup Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 pontiacen har base på fagernes i valdres.. han som eier den går som lærling på hotellet her.. men kommer nede fra elverum der.. sliter litt med å få skilt på den pga for mye lyd fra eksosen.. er blitt satt i momo stoler med 4 punktsele, dvd og rockford fosgate anlegg.. er kosta på 70 000,- etter at han fikk den sa han... snart skilter på den:D EDIT: hvis stripene er lakert er d ikke samme bilen, men klin lik!!!! den som går her har vinyl striper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg