Gå til innhold

Mitt bilstereo proskjekt.

Ranger emnet


NaitSirhC

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Den rører sikkert ikke på seg når du kjører nei.. Hva tror du skjer når du kræsjer i 100km/t? Tror du at den ligger i ro da også? :)

 

Ser at dette er veldig lenge siden det ble skrevet, men jeg føler jeg kan si litt om saken! :)

Vi kræsja i 100 og x antall km/t og da kom en subkasse på sikkert 150liter som var så tung at vi måtte være 2 for å bære den, og i tillegg sto kilt fast bak i bagasjerommet flygende ut og landet ca 50 meter fra bilen! Takk gud for at den ikke traff noen! Lurt av deg å feste kassa ja! m'm

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg opp gulvet i bagasjen din med feks ei mdf plate ,hvis du feks lager en mal fra ei papplate først, så lager du den i mdf, også legger du noe under denne plata, så den kommer langt nok opp til at du får ledningene under, og at kassa fortsatt får plass opp til hattehylla.Hvis ikke kan du jo lage plata så den passer rundt kassa,men litt mer jobb.

 

Også borrer du hull i den plata der hvor du vil ha opp ledningene, da ser du kun ledningene akuratt der hvor de går inn i forsterker`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke gidder å bruke penger og tid på det så kan du bare gjøre det slik jeg har gjort det.... Hvis du ser helt innerst i bagasjen din, innat seteryggen så går det et hakk nedover på et par cm.... legg ledningene fram og tilbake så mange ganger det trengs nedi der slik at det er akkurat nok ledning til å gå rett fram til forsterkeren langs bakken, og teip de fast med macgyverteip, så legger du bagasjeromsmatta over igjen.... Hvis du flytter jorda di til beltefestet eller en annen skrue innat seteryggen får du igjen så gjør du det samme med den.... de som henger ned fra 6x9" stifter du fast bortover til enden av hattehylla, og lager en "bøyle" med ledning som er stor nok til at hattehylla kan gå opp og ned når du lukker bagasjen, trer ledningen ned langs veggen og ned i gropa innat seteryggen, og gjør det samme med den ledningen som de andre.... Blir hvertfall mye mer usynlig enn det er nå, selvom det kanskje ikke var slik bondemekk som jeg har du tenkte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår