Ørjan Eriksen Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Et utrolig gromt og vakkert prosjekt du har må jeg si.. har lest alt fra side 1 til side 10 nå.. Og ser stor forskjell fra 1 bilde til siste bilde.. Den ser også bra ut i virkeligheten.. *titte fremst i kolonnen til drammen 1. mai* hehe.. Gleder meg til treffene og ønsker deg Lykke til videre med bilen og treffene i 2005! Og Gleder meg til og lese oppdatereinger her,siden jeg har lest alt på denne tråden! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 angeleyes og kleen bakluke da? :P skal ikke slå til å gjøre det med det samme da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 les litt nøyere du :P clean bakluke er på vei :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ah.. min feil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ah.. min feil ;) hehe.. alle kan feile vettu :D venter på bakluka. og angeleyes kunne jeg hatt hadde jeg hatt råd,men føler kanskje "alle" skal ha det nå og slikt,dessuten synes jeg parklysa i 4`r opptikken kler de runde sprederne mine godt pga de er nesten like store og runde sombrero lest PM til deg roadbloc?? :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har lest nå og sendt svar :) har det litt travelt nå som vanlig :P heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har ikke du en dele bil? Det var vel ikke sete varme i den? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har ikke du en dele bil? Det var vel ikke sete varme i den? Hadde en dele bil og den var det ikke sete varmere i.. men det interriøret jeg hadde i min var det og er det setevarmere i,skulle du hatt det? kan få kjøpt stola og resten av interriøret hvis det er av interrese`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Trenger bare ledningsnettet som går til stola. Er kaldt å sitte i skinn uten varme da Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Trenger bare ledningsnettet som går til stola. Er kaldt å sitte i skinn uten varme da Har jo det å men ikke liggende,det sitter fast montert i bilen min enda siden jeg da ikke gadd å plukke det ut.. desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har jo det å men ikke liggende,det sitter fast montert i bilen min enda siden jeg da ikke gadd å plukke det ut.. desverre! Skal du ta det ut da? evs selge det til meg? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Skal du ta det ut da? evs selge det til meg? hmmmsss tror ikke jeg gidder å begynne å plukke ut div innv igjen, dessuten hvis jeg gidder og får råd så hadde jeg tenkt å evt montere varme seter i de jeg har nå. time will showe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 okey det var synd for meg da. får lete litt videre da Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 får jeg kjøpe varmesete regulatoren din??? eller er det noen andre som har en til overs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 får jeg kjøpe varmesete regulatoren din??? eller er det noen andre som har en til overs?? Lag dere en egen tråd ang varmesete ting og tang.. dette er litt offtopic akk her angry har jeg så kan jeg svare på tråden din!!!! chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg