NissanPrimera Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Da knakk jeg min andre drivaksel i dag...... FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 På tide og skaffe no sterkere lut kanskje?? Spesial laget akslinger kan da ikkje koste så ekstremt mye?? Men og flytte problemet til neste svake ledd er kanskje litt dumt det og? :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 HahaHa. Ja vi hadde jo en liten prat om drivaksler igår. Skulle ikke ha pratet så høyt. Moldvarp: Og skaffe forsterkede drivaksler til p10 er nok en vanskelig sak tror jeg. Men det skal ikke være noe problem med orginale heller. Grunnen til at de knekker er som flere har erfart at det ruster inni hylsen i senter av drivakselen. Og det ser man ikke før man fjerner den. Da jeg knakk min ene drivaksel så fjernet jeg hylsen på den nye akselen og den andre som overlevde og der var det ikke rust. Så nå har jeg kjørt i over ett år med mye hard kjøring og har ikke hatt noen problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by p10turbo Grunnen til at de knekker er som flere har erfart at det ruster inni hylsen i senter av drivakselen. Og det ser man ikke før man fjerner den. Da jeg knakk min ene drivaksel så fjernet jeg hylsen på den nye akselen og den andre som overlevde og der var det ikke rust. Så nå har jeg kjørt i over ett år med mye hard kjøring og har ikke hatt noen problem.. Hva er det og klage over da?? :D Fjerne hylsa må da vere ein enkel sak før montering? ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Moldvarp Hva er det og klage over da?? :D Fjerne hylsa må da vere ein enkel sak før montering? ;) Nei det er ikke no problem og fjerne den men det er verre enn du tror. Den ser ut som den er laget bare av gummi men neeeiiii. Inni er det den laget av stål og jeg sleit litt med og få det av. Ville ikke lage noen spor i akslen med vinkelsliperen heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 NissanPrimera du får skylde på dama :) Kan tror hun grisekjører når du ikke er med.. tenk tilbake til når du selv fikk lappen ;) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Du har noe der partypulp. Tror ikke disse fruene er så uskyldig som vi tror. Husker engang kjerringa fikk kjøre hjem fra byen og jeg bare satt på. Så der satt jeg som en idiot og leste avisa da jeg la merke til at speedometeret PASSERTE 200km/t. Og det i 80 sonen. Så bare pass dere, kvimenfolk for er noen farlige dyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dama driver å tar lappen nå hun *grøsse* Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by partypulp Dama driver å tar lappen nå hun *grøsse* En liten advarsel. og lese dette NØYE. H.O.L.D H.E.N.N.E U.N.N.A B.I.L.E.N. D.I.N. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 derfor gutter må dere finne ei som er akkuratt lovlig. hehe, blir billigere på den måten!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Kuli derfor gutter må dere finne ei som er akkuratt lovlig. hehe, blir billigere på den måten!! Eller som en kompis sa en gang, Bedre og leie enn og eie:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Eller som pappa sier: Alle jenter er horer men det er kun de smarte som tar betalt? hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hahahaha :P p10turbo: han gamle far opp på birger n. haug anbefalt meg å ikke ta av den "gummi" tingen, fordi den tok opp så mye vibrasjoner. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Primera hahahaha :P p10turbo: han gamle far opp på birger n. haug anbefalt meg å ikke ta av den "gummi" tingen, fordi den tok opp så mye vibrasjoner. Phø for noe tull... Jeg har fjernet dem jeg og merket ingenting. Og jeg er ikke den eneste heller. Fjern hele møkka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 NissanPrimera: Syns det er noe som ryker hver gang du nevner det :) Ref. registerkjede som du fortalte meg når dere henta bilen min :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg