Gå til innhold

Billig 12", hva anbefales?

Ranger emnet


pahf

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by pahf

har tenkt litt på dynabel subben, men de anbefales ikke i reflex kasse. Og det er iog forseg greit, men jeg har nå en ferdig kasse. så lar den ilgge på vent enda .)

 

Nema problema. Napp ut røret, plugg igjen porten med et passende stykke MDF/spon fra byggern, klin til med silikon og skruer.

Du må uansett ha ei ny kasse med tia når du skal bygge noe mer seriøse greier så da er det jo ikke allverden nøye med "gammelkassa".

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker litt på å kjøpe en 12" cadence flash, da den skal passe sånn ca med kassen min, noen som har prøvd disse eller har synspunkter?

 

Tenker også litt på 2003 Boschmann V-12MT

og 2004 SPL AUDIO WM300-68E

 

Er dette bra elementer for prisen eller vil jeg tjene mer på å kjøpe meg noe annet, vil ikke ha en bråke bass, men en litt hard og ren bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt nytt utseende på bassen og pappkassa den blir levert i.

 

Gamle bassen har rosa/ hvit design på støvhetten og nye har rosa/ orange.

Og den har større magnet.

 

Kassa til den nye har grunnfarge sort og det er avbildet en liksom racer bil på den.

 

Men det er lite trolig noen har inne av den gamle.Det er en bass med STOR omløpshastighet i butikkenen dette.

 

Jeg har i allefall bare inne den nye.

Mvh

Frode Sævik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPL W40 dobbeltspola var meget bra.

Jeg har noen av dem liggende her, kr 990.-

 

Cadence er IKKE å anbefale

 

Ellers har DD sin introsub fasinerende resultater - 145,2 dB.

Prisen? DD 1012 koster 2090.- på tilbud til kr 1890.-

Du finner nok ikke en sub i samme prisklasse som er målt høyere.

Dessuten er det vanvittig god lyd i den :)

 

Skal du bare ha noe billig noe har jeg en hel del Boss'ere liggende. De selges for under 500 kr pr stk ;)

 

Mvh Ole Johan Bredland

Re:style

Mvh

Ole Johan / Re:style - 41448000

http://www.restyle.no - post@restyle.no

Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cadence ikke å anbefale??

 

Hehe

 

Jeg er litt nyskjerrig hvordan du vil dokumentere et slikt utsagn?

 

Det er jo på lik linje med mye andre merker et stabilt godt merke som har levert mye bra produkter i de 10 årene jeg har jobbet med merket.

 

Å bare komme med et slikt utsagn uten å grunngi det er vel litt tynt..

 

Hvis eneste måten å fremme sitt eget produkt er å trykke andre ned i skitten er vi vel ikke helt blitt voksne enda...

Mvh

Frode Sævik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frode Sævik

Cadence ikke å anbefale??

 

Hehe

 

Jeg er litt nyskjerrig hvordan du vil dokumentere et slikt utsagn?

 

Det er jo på lik linje med mye andre merker et stabilt godt merke som har levert mye bra produkter i de 10 årene jeg har jobbet med merket.

 

Å bare komme med et slikt utsagn uten å grunngi det er vel litt tynt..

 

Hvis eneste måten å fremme sitt eget produkt er å trykke andre ned i skitten er vi vel ikke helt blitt voksne enda...

 

Jeg vil bare ikke anbefale det... er ikke fornøyd!

Men jeg selger jo Cadence også, så å fremme egne produkter er nok ikke min hensikt :)

.. men det er jo bare min mening, og det var det han spurte om.

Mvh

Ole Johan / Re:style - 41448000

http://www.restyle.no - post@restyle.no

Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du selger Cadence sier du?

 

Jeg har aldri sett deg på forhandler listene fra importøren, så da kan du umulig ha handlet fra dem.

 

Og da tyder jeg det til at du ikke har prøvd utstyret så mye at du bare kan slenge slike komentarer uten videre.

 

Og jeg tviler sterkt på at du har prøvd nye utgaven av Flash 12"

 

Og det var den jeg refererte til.

 

Ting du ikke har prøvd bør du ikke uttale deg om.

Mvh

Frode Sævik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by restyle

 

Jeg vil bare ikke anbefale det... er ikke fornøyd!

 

Hei!

Merkelige greier dette her... men eg har nå ein Cadence 12" i min lille arbeids bil i dag å det spiller da meir ein godt nokk....

Kan klart ikkje måle seg med ein subb til mange 1000kr men det kan man jo ikkje forvente heller..

Er ikkje itvil om at andre merker heilt sikert har subber i samme pris klasse som også gjere ein god jobb.. Men eg liker vertfall Cadence godt å har bare gode erfaringer med dei... Lite feil å masse glede i dei subbane...

 

Det er nå min erfaring... Eg synst at du får masse for pengane...

 

MVH

SJR

Tomme tønner skrangler mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår