Gå til innhold

Rå golf!!

Ranger emnet


Mds

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stenna

Skal ikke sette på monovisker å da.. Trenger jo bare å ta av en og flytte litt på den andre.. HAHAHAHAH GOLF 2 er jeg så sinnsykt lei av ass. Den suger så sinnsykt pikk.. FInn på noe nytt a:D

 

Elsker sånne saklige innlegg.

 

Golfen var clean og fin den, men må sei meg enig i at eg hadde venta nåke ein smule meir heftig når eg åpna denne tråden ja.

[X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stenna

Ja det må jeg virkelig si. Golf 2 med 90 fangere, felger å senk.. Tror ikke jeg har sett det før gitt.. HAHAHAHAHA Golf 2 med 90 fangere er faen meg latterlig ass

 

Men du er ikke latterlig...:rolleyes: dust...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stenna

Skal ikke sette på monovisker å da.. Trenger jo bare å ta av en og flytte litt på den andre.. HAHAHAHAH GOLF 2 er jeg så sinnsykt lei av ass. Den suger så sinnsykt pikk.. FInn på noe nytt a:D

 

Er det NM i å komme med usympatiske utsagn i dag eller? :)

 

Golf 2 er jo en klassiker, det er derfor det er en bil vi har sett med styling før, men hvorfor la det ødelegge dagen for han som laget en slik tøff bil? Hvis man surfer litt på nettet så er vel de fleste biler til en viss grad utbrukt, dvs vi har sett de før

 

Grunnen til at f.eks en 15 år gammel Peugeot ikke er oppbrukt, mens du mener Golfen er det må rett og slett da være at Peugeoten er en sinnsykt døll bil som ikke er verdt å koste på annet enn slitedeler til kommende EU-kontroll...

 

Skjerp deg litt da, må jo være lov å legge ut en tråd om sin bil uten å bli halshogd... God bedring ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

ole k og aleks, det var da voldsomt :)

 

bilen er på vei til noe bra den, gla du ikke har styla den i stykker. syns du bør investere i et skikkelig gewinde-sett feks, er litt for høy (etter min smak), hvertfall bak.

 

-thomas

 

hi thomas! Hvordan går det?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere sier over her, golf er en bil som mange har, har hatt eller kommer til å ha.. Det er en bil som er vanskelig å unngå.. :D

 

Her er mitt eksemplar av sorten..

 

Golfen min..

 

Standard golf modding...

- 90 fangere

- 60 mm senk

- Fete felger

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

stygge felger stygge tåkelys

Er så ålreit når man alltid kan regne med dumme komentarer og ukonstruktiv kritikk her på forumet.. Ække rart alle de mest seriøse innen bilmiljøet har sluttet å bruke bilforumet.net..

 

Bare måtte få det ut! :D

 

Men takk for din mening, ringte til han som kjøpte bilen av meg og informerte han om det nå, han skulle rive av tåkelysa og hive felga med engang.. Han var kjempe takknemlig, han trodde nemlig det så bra ut.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info om den?

 

Likte bilen, jeg. Syns den var pen.

 

..men så liker jo jeg Golf, da.

 

Om du er en liten risgutt, så forstår jeg godt at du ikke er så glad i eldre golfer... Men da må du bare huske på at vi ikke syns noe om deg og bilen din heller.

 

Takk :)

 

(og ja. det var myntet på alle)

 

edit: Og om du vil selge eller bytte felgene dine, så er det bare å sende meg en PM!(!!!!!!!!!) :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

Grunnen til at f.eks en 15 år gammel Peugeot ikke er oppbrukt, mens du mener Golfen er det må rett og slett da være at Peugeoten er en sinnsykt døll bil som ikke er verdt å koste på annet enn slitedeler til kommende EU-kontroll...

 

Skjerp deg litt da, må jo være lov å legge ut en tråd om sin bil uten å bli halshogd... God bedring ;)

 

Hva snakker du om?

 

doripug.jpg

doripug2.jpg

 

Ja denne bilen var sinnsykt døll du...

 

Bra Golf 2 gir mye mer kjøreglede :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår