Mds Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Bilen til en kompis, hva syns dere? cheers! Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Min bil!!! JIPPI!! Det kommer prosjekttråd senere med hele restaurasjonen.... sitter på pc'en til Mds nå.... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hmmm.. kan ikke si jeg har sett dere i byen :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 rød golf 2 med 90 fangere............................................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Den ser strøken ut, ja. Men hva er "rått" med den? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 artig med audi rs stil felger på golfen :D Så gunstig ut Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by NeverMind hmmm.. kan ikke si jeg har sett dere i byen :P hehe, naa jeg selv har ikke hatt den nye bilen min mere en i 1 måned, og det er jo vinter så har ikke kjørt så veeeldig mye, golfaleks kjørte jo en del i sommer som var, men for øye blikket er bilen hans utsatt får et lite uhell, så han liker ikke å være ute å cruise med en ødelagt front :P Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hva er rått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Må det alltid være så vannvittig rått før man poster bilen sin her??? Jeg syntes ihvertfall at det er en meget strøken golf. Stå på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 når topic på tråden var " Rå golf!!" og den ligger i media forumet forventet jeg et beist.. :D men clean 2er golf var det jo da. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hehe rå og rå fru blom... syns den var helt orginal strøken :) altså orginal men strøkent eksemplar ikke slemt ment. rett og slett en real restaurering. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by hfracing når topic på tråden var " Rå golf!!" og den ligger i media forumet forventet jeg et beist.. :D men clean 2er golf var det jo da. Kunne ikke si meg mer enig, forventet liksom en versting med 4-500hk eller noe i den retning. Ble liksom litt skuffa når jeg fikk se en helt vanlig nyvaska golf 2 med noen greie felger og litt senking :D Men for all del, bilen ser jo strøken ut, men og kalle den rå med masse utropstegn og greier var vel kansje og ta i "litt"... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 når jeg så bilde, bladde jeg ned der det forhåpentligvis sto om noe gromt under panseret, men.. jaja, pen var den :) Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 hehe, beklager at jeg satte sånn topic, er enig med dere at det var feil overskrift. Men men, ja den er clean, den så ikke veldig fin ut når han fikk den heller, tror han legger ut prosjekt tråd så fort han kommer over her med noen bilder jeg kan laste opp på nettet får han, han sitter på 56kb/s modem :P Anyway, det er da gjort en del med den, og tror han har en del planer for den videre. fin fin bil Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Ja det må jeg virkelig si. Golf 2 med 90 fangere, felger å senk.. Tror ikke jeg har sett det før gitt.. HAHAHAHAHA Golf 2 med 90 fangere er faen meg latterlig ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg