Gå til innhold

Anlegg i cab

Ranger emnet


MrControl

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anlegget var satt opp for konkurranse. Han ble norgesmester med den gamle bilen sin og ble nr to tror jeg i EM finalen i Sverige.

 

Han hadde treveissett fremme som ble drevet av en 4 kanals (tror jeg) Rockford forsterker og en momoblokk til 10eren.

10eren satt i en lav kasse som han satte rett bak baksetet slik at man kunne se suben gjennom skiposen.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

Noen som har erfaring eller råd til hvordan man kan bygge anlegg i en m3 e 36 cab ?

ikke kom og si at det ikke går ann, for det er kun fantasien som stanser( som vist på bildet.

jeg vurderer og å sette i en tv i bilen. hvor er det billigst og få tak i slikt på nett? attachment.php?s=&postid=70101

 

Kompis av meg som eier den cabben der :)

 

Rått anlegg!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Tv skjerm som har to AV inganger og fjernkontroll

Denne ble kjøpt inn for jeg skulle sette PS2 i bilen og spille/se dvd I bilen osv

 

Har ikke fått montert den enda , bare prøvd den

Vurderer å selge den hvis noen er intr. ??

 

Husker ikke merke , men den var på 5,5 tommer kan legge ut bilde etterhvert hvis det blir aktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye hadde du tenkt for den skjermen??

 

 

veit ikke helt hvor intr jeg er har bygget en inn i dashbordet, men kunne tenkt meg en mellom setene. Har en balupunkt travel pilot i jobbbilen og men er litt i tvil på om jeg skal sette inn den....alt kommer jo ann på penger dessvere.....hvor mye hadde du tenkt for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide å være fornøyd med anlegget nå da Eirik, det holder da for faen meg med det som sitter der, hvis ikke må du finne på noe lurt med pc tilkoplinga.., og hva har du planlagt for PS`n? dytt inn travelpiloten og kjøp deg tv-tuner til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he der kom sjefen jo.......dytt den bobla de til oslo så vi får rivi ut stolene av den å satt det i en ordentlig bil`a......hehe

 

Hadde det ikke vært fett med travel piloten åppå dashbordet, og beholdt tv`en der den er for så å montert en til i bagasjerommet. Må jo få inn ps1`en et sted åTenkte på det mellom setene men blir litt dumt vis lystgass tanken blir sittende midt i baksete med tv mellom setene der.Er jo blit så vanlig med en Tv nå....

 

 

Hvilket merke er denne skjermen og kan du legge ut bilde av den....er det utak til ps1 på den? kan du legge ut et bilde av brikken man fester den med å??

 

 

 

Foresten den linken med spørsmålene om kromma felgene ligger under off topic, side 4 midt på heter (Hvor får man tak i ..... felger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår