kyosho Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jah eg har en sånn skyline bare att den er xanavi men xavani er noe dritt så lagde hele bilden i gull istden er ganske fornøyd egentlig men er jo bare 12 så er ikke den beste i bygging tror eg heller bestiller ny byggesett fra japan 108 kr.... så eg sparer litt :rolleyes: Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Xanavi er jo ikke no dritt... den Skylinen er jo en av de feteste!!! Men sikler mer på Xanavi / Motul JGTC Z'en isteden. EDIT: Hiv ut noen bilder da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 volk er jo en selfølge... Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Utrolig kult! :D Fikk lyst til å gjøre noe sånt selv, men man skal jo ha tid å penger til det.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Laaars! Hvilket\hvordan kamera har du brukt til å ta de bildene? Ble ekstremt bra med fokusen på det! Har lyst på digitalkamera jeg også.. Anbefaler du ditt? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Laaars! Hvilket\hvordan kamera har du brukt til å ta de bildene? Ble ekstremt bra med fokusen på det! Har lyst på digitalkamera jeg også.. Anbefaler du ditt? :) Hei! Er et Sony Cybershot DSC-P10 kamera. Er veldig fornøyd jeg, og kan anbefale det :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 eg bruker et hp photosmart 945 veldi bra anbefaler det oxo Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jah eg har en sånn skyline bare att den er xanavi men xavani er noe dritt så lagde hele bilden i gull istden er ganske fornøyd egentlig men er jo bare 12 så er ikke den beste i bygging tror eg heller bestiller ny byggesett fra japan 108 kr.... så eg sparer litt :rolleyes: fra hvor? finner ikke en original supra NOE sted på amerikanske eller norske sider. vet du hvor de har den? ikke no fast and the furious piss Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 fra hvor? finner ikke en original supra NOE sted på amerikanske eller norske sider.vet du hvor de har den? ikke no fast and the furious piss http://www.hlj.com/product/TAM24123 http://www.hlj.com/product/AOS03285 http://www.hlj.com/product/FUJ04005 http://www.hlj.com/product/FUJ03325 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 http://www.1999.co.jp/eng/plamo/ leit der kansje du finner orginal supra der Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 slik, da fikk jeg helt dilla igjen og.. bygde mye biler og slik for noen år tilbake, men dette ga meg ny inspirasjon.. :D bestilte nettopp 11 biler fra hobbylink japan :D skyline r34, r32 politibil, rx7, silvia, ae86, vw boble osv.. :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 slik, da fikk jeg helt dilla igjen og.. bygde mye biler og slik for noen år tilbake, men dette ga meg ny inspirasjon.. :D bestilte nettopp 11 biler fra hobbylink japan :D skyline r34, r32 politibil, rx7, silvia, ae86, vw boble osv.. :D Fett! :D Husk å vis oss mye bilder når du kommer i gang ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 det skal jeg gjøre.. blir nok litt mer seriøse prosjekt dette enn de jeg drev med når jeg var yngre.. så bilder skal jeg nok ordne... :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 til dere som har bestilt fra hlj før.. omtrent hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 til dere som har bestilt fra hlj før.. omtrent hvor lang tid tok det før dere fikk varene? kommer ann på hvilken frakt metode du valgte. den raskeste,så tok det ca 1 uke,den tregeste så kan det ta alt fra 2 uker til 2 måneder,det er med båt. men det er jo opptil toll lageret også,det er jo ikke alltid de er like kjappe. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg