Gå til innhold

Montert ladetrykksmåler, men viser den riktig ?

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

heisann !

Monterte ladetrykksmåler for litt siden, men er usikker på om den viser riktig.

Den viser max 0,5 bar, og det er vel mindre enn bilen har orginalt ?

Vet det er herja og teipa en del på røret som går fra laderen til IC, kan det ha noe å si ?

G-laderen er overhalt for ikke lenge siden så jeg vil da ikke tro at det har noe med det å gjøre....håper jeg :)

 

Håper på gode svar :D

 

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi coupe

hvis laderen er overhalt og som du sier teip på røret.....sikkert lekk rør der da... har et til overs hvis du finner ut at du trenger:)

Teipen har begynt å løsnet har jeg sett så.

Men vi mener riktig sted ? altså fra der den gummislangen slutter og en hardt plast rør går nedover til IC ?

 

vil jeg merke forskjell på drag også hvis det er lekk der eller ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev av litt teip på røret ned til IC i dag, nå lader bilen min 0.3 bar :(

 

Jeg har ikke råd til noe nye rør nå, men jeg har en Oil Catch tank i fin finish som ikke har blitt montert, kjøpte det av en på forumet her. Noen som vil bytte røra mot den ??

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54389&highlight=oil+catch

 

Er vel verdt litt mer enn 250,- så hvis du har noen annet småsnæx til corrado du vil bytte med så spytt ut :D

 

Noen som er intr i det ???

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Kan bytte rør mot tank jeg, så skal du få en hundrings i mellom..

Jeg har fått fixa røret nå, så jeg teng ikke nytt rør med det første.

Eneste stedet det er igjen lekk nå er på den lille gummislangen som går mellom plastrøret og til IC.

Bilen min lader 0.8 bar nå, så da håper jeg på 0.9 når det siste stedet det er lekk blir fixet :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår