Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt?

Du er bare ett klikk og en mail unna.. så sånn er det

 

http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049

 

hva faen er det her for noe da?????? den linken trykker jeg ikke på ass!jævla pakkis

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av grp. a stylen?

 

tjah..har vel ikke den bilen som ligner mest på en grp a, men er jo mye som vingen, flatnose, turbo look, felger, oransje blink...litt dekaltrim...syns det ser helt greit ut jeg.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyofan:

jeg anbefaler deg og bygge om til 740 mellomaxel opplagring.mye sterkere og stivere gummi!må moddes litt med det er ikke no utfordring for deg

 

tenkte å kanskje få på det etter hvert, hva er det som blir merbart forskjell liksom egentlig?

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å kanskje få på det etter hvert, hva er det som blir merbart forskjell liksom egentlig?

 

Du drar ikke i filler opphenget når du leker..

Jeg bygde om mitt, var i grunn en smal sak å få til.

Kan også få fylt igjen det originale opphenget, men lettere og bedre å bygge om til 7/940 oppheng.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesj, ikke så mye mer enn det jeg viser til på bilder her!

 

Får klosser i morgen, og har antagelig fått tak i mutter til navene foran nå, så da kan jeg hive på coiloversa foran.

og da blir det vel noe tegning av adapter til calipperne som skal på etter hvert!

har også konstantert at mellomakselen skal opp til balansering, er ikke helt fornøyd med arbeidet jeg gjorde der.

tror faktisk det skal gå bra med vinkelen jeg har på mellomakselen kontra klokka, har testet det i høy omdreining, men dog ikke under belastning. får bare se hvordan det går en dag jeg skal ut og prøvekjøre.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår