Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uhh..i dag tidlig på veg til jobb røyk endelig det bakerste krysset mitt:shake ble litt kø på østre akervei i sørgående retning!!:fatality:

fikk tak i redningstjeneste og bilen kjørt til jobben, purken stoppa ved meg og myste litt også.. Tok ned hele mellomakslingen i dag og presset ut det fremste og det bakerste krysset, skal sendes til unicardan i morgen og få inn nye, har prøvd i flere uker nå og skaffe selv, men er jo faen meg like sjeldent som kronasjer i lommeboka mi...:doh

skal se om jeg ikke får tak i en sånn ring til truetracken over helga så jeg får begynt med det også.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til truetrac'n sier du? Speedoring??? Jeg har delenummer liggende hvis du trenger, volvo er bajs å ha med å gjøre når det gjelder sånt...

Jeg kverka hardyplata på min i sommer, det ble ikke noe særlig kast i den da skjønner du.. tok medbringeren samtidig...

Du får den klar til økern eller? I'll be there..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ned hele mellomakslingen i dag og presset ut det fremste og det bakerste krysset, skal sendes til unicardan i morgen og få inn nye, har prøvd i flere uker nå og skaffe selv, men er jo faen meg like sjeldent som kronasjer i lommeboka mi...

 

Vanskelig å få tak i kryss? Til tykke typen mellomaksel? Hehe, det har de på alle amcar-deleforhandlerene. Tror det er 30-40 kr/stk...Lagervare.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det där är ett riktigt vrålåk, nya 240, nu med styvare fjädring och en sportig motor.. Den ligger på vägen som en fastlimmad ost och går som ett helvete...

Den er ikke dum den bilen din nei toyo, skulle bare vært litt lavere...

Mye effekt er det i ho sånn cirka nå a?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til truetrac'n sier du? Speedoring??? Jeg har delenummer liggende hvis du trenger, volvo er bajs å ha med å gjøre når det gjelder sånt...

Jeg kverka hardyplata på min i sommer, det ble ikke noe særlig kast i den da skjønner du.. tok medbringeren samtidig...

Du får den klar til økern eller? I'll be there..

 

 

speedo ring ja! hm..har fått nummer fra ks, men du kan jo bare legge det ut? ja de er litt slappe der borte..hehe..

 

du tok medbringeren og ja, hehe..skikkelig kast med andre ord..:P

det gikk bra med akslingen min, bare kryssa som gikk til h .....

får den på veien igjen i morgen;) kommer jeg og..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få tak i kryss? Til tykke typen mellomaksel? Hehe, det har de på alle amcar-deleforhandlerene. Tror det er 30-40 kr/stk...Lagervare.

 

vanskelig ja!! de har ikke på følgende steder:

Biltema

Volvo (bilia)

Romnes

Meca

 

Biltema og volvo får tak i på en ukes tid, men jeg får det fiksa imorgen hos unic...har hørt at det har vært putta chevykryss inn ja, men fra hva?

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det där är ett riktigt vrålåk, nya 240, nu med styvare fjädring och en sportig motor.. Den ligger på vägen som en fastlimmad ost och går som ett helvete...

Den er ikke dum den bilen din nei toyo, skulle bare vært litt lavere...

Mye effekt er det i ho sånn cirka nå a?

 

hehe..vet den skulle vært lavere, skal ta det når foringene byttes;)

nå er det ikke mye, 0,8 bar med std. ecu`s..skal bremses en dag jeg får somla meg til det.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte den hvite fare, altså 242 hvit, lav, comp felger, grpA vinge, bur å sponsor dekor på dørene å slikt, det var akkuratt ved grorud avkjøringen tror jeg

 

å den ja! så en blå 240 med hvite rims på her om dagen ser du, men det var ikke på søndag og på ring 3! så det var nok ikke deg med din blå jeg så da..!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår