Mr.TransAm Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 just for the record. nå har det blitt byttet eksosannlegg. så nå kommer det ikke flammer ut av potta lenger!;) 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Tatt EU eller? VÆrt fett å cruisa i denne i sommer... mail meg bilder og info på buckrome@gmail.com så skal jeg tenke på det.. :) -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Nice Porsche look:P Fuchs felger? Bare så du vet det den stylinga er ikke unik som du har skrevet på autodb:P 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full_fres Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ÆSJ sier jeg bare. Bobler er kult assa. Sånn som de som kjørte på gardermoen i sommer. Men påssje-lookerne er bare seriøst stygge!! DEN TIDA ER FORBI!! Tror faktisk ikke jeg kan komme på noe som er styggere og mere harry. Jeg hadde vært flau om jeg hadde blitt sett i en sånn en. Hu hei hvor det går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ÆSJ sier jeg bare. Bobler er kult assa. Sånn som de som kjørte på gardermoen i sommer. Men påssje-lookerne er bare seriøst stygge!! DEN TIDA ER FORBI!! Tror faktisk ikke jeg kan komme på noe som er styggere og mere harry. Jeg hadde vært flau om jeg hadde blitt sett i en sånn en. Voks opp a ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 jeg har også lyst på flamer i potta når jeg girer. Men det er det jo bare velltrimete motorer som får så lenge jeg ikke har boble :rolleyes: Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimrodh Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 fett med feiltenning på bobler da særlig hvis du har en bajabug med eksosrør som går skrått opp bakover sombrero skremmer vannet av folk i varebiler som plasserer seg i ræva på deg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 skal mindre til om det er eksoslekkasje. jada, men boble motorene etterfyller eksosanlegget med bensin på downshift, og har du da et ørlite feil tenning, gjerne kombinert med et stort anlegg som kan samle litt gass, så baktenner det.. ikke noe farlig... - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Er bilen solgt? Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 bilen er solgt ja. for et par-tre måneder siden 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 trenger ikke no mer en orginaldelene på bobla for å få det til å smelle om ikke komme flammer når du girer ned...bar mist den ene potta som jeg gjorde hehe, men den er festet på igjen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Bilen er solgt, så da anser vi vel tråden for avsluttet Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg