Nedi Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 da er den tilsalgs....rett og slett fordi jeg ikke har tid eller penger til å gjøre det jeg vil med den...bilcross tar sin tid det og!! km stand 57.000, nye vinterdekk og bra sommerdekk...interiøret er MEGET BRA og det er lite lite rust på den....bilen lager ikke en eneste lyd over diverse brostein, fartsdempere osv. Ja, det er en 1,1 men hvor vanskelig er det å dytte i en 1,8 da ?? ...det er jo ikke det... eller en 1,5 ? har foressten en 1,5 liggende som kan selges med bilen(uten ekstra kostnader såklart. Jeg har servicehefte samt diverse historikk...eneste feil/mangler jeg vet om er toppdekselpakning og dynamo...bytter dynamo nå samt pakningen.... her er bildene. Kom med bud om du har interesse av å kjøpe den. mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 1500,- så kan eg hente den til helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Er den registrert med skilter? Når er neste Eu-godkjenning? Jeg er interessert og kan gi ca 3000kr (alt etter stand). Bor i Ytre Arna og treffes på karsten@e36.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by ØysteinSlåke 1500,- så kan eg hente den til helga. for å si som gutten selv ville sagt: Det kan du drite i!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hva er prisant på denne da? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 ehm.....har ikke peiling egentlig. hadde planer om å dra en rakriste på den men det lar seg ikke gjøre. bilen er avskiltet av den grunn at jeg ikke skulle utsette den for saltet her i bergen. 1500kr?? eeeet drit !! 3000kr? kjøp deg en skropel!! tanken var 12, og da ferdig godkjent. den skal ikke inn før mai, men har inntrykk av at det ikke kommer til å feile den noe som helst. hent den som den står så får noen den før 10 (og da har jeg byttet pakn og dynamo. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Nedi da er den tilsalgs....rett og slett fordi jeg ikke har tid eller penger til å gjøre det jeg vil med den...bilcross tar sin tid det og!! km stand 57.000, nye vinterdekk og bra sommerdekk...interiøret er MEGET BRA og det er lite lite rust på den....bilen lager ikke en eneste lyd over diverse brostein, fartsdempere osv. Ja, det er en 1,1 men hvor vanskelig er det å dytte i en 1,8 da ?? ...det er jo ikke det... eller en 1,5 ? har foressten en 1,5 liggende som kan selges med bilen(uten ekstra kostnader såklart. Jeg har servicehefte samt diverse historikk...eneste feil/mangler jeg vet om er toppdekselpakning og dynamo...bytter dynamo nå samt pakningen.... her er bildene. Kom med bud om du har interesse av å kjøpe den. mvh daniel til info så er det litt mer jobb å bytte til 1.5/1.8 i en bil med 1.1 orginalt da motorfestene er annerledes så du må ha feste fra en 1.5/1.8 bil og sveise inn Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Nedi ehm.....har ikke peiling egentlig. hadde planer om å dra en rakriste på den men det lar seg ikke gjøre. :D :D :D iallefall en av de kanskje bedre utgangspunktene!!! og den er kanskje verdt mer orginal enn ombygd, mest strøkne BLÅ interiør jeg har sett på lenge!!!!. btw hadde slikt i min, men det så ikke ut.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by nitewlkr til info så er det litt mer jobb å bytte til 1.5/1.8 i en bil med 1.1 orginalt da motorfestene er annerledes så du må ha feste fra en 1.5/1.8 bil og sveise inn er ikke pes å sveise inn feste... det ligger med motoren det og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jepp....som z10n poengterer, vi har festene liggende, det er ikke mest stress å flytte ett feste. rakriste: enig i uttalelse om bilen, mere verdt original!!, og JA, det interiøret er sjukt bra!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hva skal du ha for 1.5? Info på den?? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ser jeg en rustflekk på høyre siden under frontruta?? Sleng ut noen litt mer oversiktlige bilder da... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 stemmer, du ser en liten flekk der ja. ikke gjennomrustet. men ok, skal ta mer bilder så skal dere få se mer til den. volvolars: motoren ble tatt ut av en golf z10an vraket. har ikke noe info om den per nu men skal se hva jeg får til. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 1,5 maskinen ligger i deler i garasjen... bunndel henger sammen, ventilene og kammen står i toppen, starter og dynamo ligger her, toppdekselet er sandblåst, innsug med forgasser er komplett, mangler eksosmanifold. har evt en turbomanifold og snurre liggende, fra 1,6td caravelle. dette passer ihop.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg