Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig kult prosjekt! Har nettopp lest gjennom 21 sider og jeg må si det virker som om denne bilen kan bli meget kul til slutt! Skulle ønske jeg kunne like mye som deg da jeg var 15.. Eller nå for den saks skyld :rolleyes: Lykke til videre!

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kult prosjekt! Har nettopp lest gjennom 21 sider og jeg må si det virker som om denne bilen kan bli meget kul til slutt! Skulle ønske jeg kunne like mye som deg da jeg var 15.. Eller nå for den saks skyld :rolleyes: Lykke til videre!

takker, hehe greit å starte tidlig i livet;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står respekt av dette bilprosjekte ja!!

 

Har en kompis som nettopp har kjøpt seg e30 med en 2,3l motor som det er hentet en ca 300hk+ av. Vi har planer om å få denne godkjent (selvsagt ikke med 300hk) i en org. 325. Va må til av papirer, og ellers??? Er det bare å putte den trimmede motoren i en org. 325 motor å få den godkjent??

Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står respekt av dette bilprosjekte ja!!

 

Har en kompis som nettopp har kjøpt seg e30 med en 2,3l motor som det er hentet en ca 300hk+ av. Vi har planer om å få denne godkjent (selvsagt ikke med 300hk) i en org. 325. Va må til av papirer, og ellers??? Er det bare å putte den trimmede motoren i en org. 325 motor å få den godkjent??

 

Ja, det burde jo gå greit å få godkjent dette med 325-understell, bare dere klarer å få ned ladetrykket såpass at dere ikke overstiger 220hk.

 

Hva dere trenger av dokumentasjon osv. får andre svare på.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynner å balle seg på nå christian!! kansje vi kan finne på noe til lørdagen!! kan ringe jeg deg;) så kan jeg fikse på audien:P hehe..så foresten den merce modden din den var fresh sombrero :titties:

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår