borabora Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Lurte på hva slags bilblader folka her leste jeg. Jeg abonnerer på The Golf (engelsk golf blad), veldig mye nyttig og mange fine biler her. Vw Golf Scene( tysk) med mange fine tyske biler Max Power (Engelsk med mye plastikk men en del interessant stoff). Blar gjennom Tuning og Bilsport oxo. Og Autofil og Drive delvis. Og får Bil gjennom VW-Audi klubben. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Går vel som oftest i Bilsport og Max Power.. Har ikke råd til å kjøpe all verdens, student :mad: Men kjøper vel Drive, Autofil og VMAX innimellom.... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Car and Car Conversions (CCC) Veldig bra clubracing blad, masse artikler om trimming og trackday cars. VW Scene, kjøper hver mnd The Golf, abo.... Performance VW, bedre enn the Golf, engelsk VW Speed, abo. Kjøper Golf Scene og Bilsport av og til Lax Power gidder ikke jeg å lese lenger. Det var bra for 5 år siden, men de tekniske artiklene suger nå. Alt for mye tits and arses nå. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Kjøper å leser bilsport. LilleGud kjøper en del andre blader, max power og redline + + + masse å lese :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Holder meg stort sett til Bilsport og Autofil. Er med i VW-Audi klubben og leser medlemsblad + BIL (avogtil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Kun det beste. Option Magazine: Japansk bilblad, som er kun på japansk, men med vannvittig mye fete bilder.. :D Ellers så kjøper jeg endel utgaver av Hyper Rev i løpet av året.. Hyper Rev kommer ut med kun en bil type hver gang. Impreza, Evo, 200sx, Rx7 osv.. Også kun på Japansk, men anbefales !! MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Abonement på Drive, Autofil og bil(vw audi klubb...) Leser mye bilsport oxo.. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 power weels amcar nostalgia norsk motorveteran classicford (engelsk blad) er de jeg kjøper å leser for tiden ellers så leses de bilbladene jeg kommer over hos venner å offentelige instanser :) Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 The golf VW (golf) scene :P går seff i nesten bare nazi panser... :D hehe og autofil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Car - verdens beste nybilblad etter min mening! Evo Performance VW VW Speed VW Scene Bilsport Autofil Racing - den norske motorsportavisa Classic Ford Total BMW Right On - når det endelig kommer På Narvesen smugleses: Rod & Custom Trucking Audi Scene Auto & Design Auto Motor & Sport - tyske utgaven Auto Bild Max Power Revs Redline Performance BMW Tuning Drive Wheels Power Amcar Top Gear Vi Menn Bilekstra BLADER I PLAST ER NO' DRITT! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by HiiP Kjøper å leser bilsport. LilleGud kjøper en del andre blader, max power og redline + + + masse å lese :) HiiP nevnte jo det meste her da, Bilsport, Max Power, redline. i tillegg så kjøper jeg Banzai typisk japse blad ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by LilleGud HiiP nevnte jo det meste her da, Bilsport, Max Power, redline. i tillegg så kjøper jeg Banzai typisk japse blad ! :D Abonerer vi ikke på autofil oxo? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Kid-A [ På Narvesen smugleses: Rod & Custom Trucking Audi Scene Auto & Design Auto Motor & Sport - tyske utgaven Auto Bild Max Power Revs Redline Performance BMW Tuning Drive Wheels Power sombrero [/b] Står der lenger enn meg du da... ;) Blar igjennom noen til jeg oxo da... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by HiiP Abonerer vi ikke på autofil oxo? hadde noen giddi å betalt så :rolleyes: :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 jeg leser, men kjøper ikke alltid: Autofil,Amcar,Drive,RightOn og BilSport Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg