Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Bilen lekker vann inn på førersiden, ved torpedoveggen et sted.. Det renner ned bak teppet foran pedalene og sanmler seg i en damm under bena mine :( Noen som har noen geniale tips? Tenkte jeg skulle dra av teppet, ligge meg under og se hva jeg fant... Kanskje la noen spyle med slange på bilen (eller dvs, jeg bor jo i bergen så det er vel neppe nødvendig, men med min flaks:rolleyes: )... Tips mottas med glede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 et dårlig tips kanskje... men,du har sjekka at alle gummi-plugger og sånn,som står i torpedo-veggen, er der.... ? for,hvis det mangler en sånn plugg, så er det veldig lett for at det kommer inn litt vann... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Det lekker nok fra hjørnet på frontruta og ned langs torpedoveggen, veldig vanlig på gamle biler med limt frontrute. Ruta sklir litt ned, og da lekker den. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Frontruten er ny i 98....... Pakninger er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 rusta hull noen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Vel, det er en list bortover der, full i sica, rustet, men tror ikke det er noe hulll.... Fant en plate som var løsnet fra torpedoveggen, høyt oppe.. Hvordan kan jeg tette hullet? Det er løsnet i limingen ser det ut som... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg