Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

neida, bare en bulk under dørhåndtaket, samt herpa håndtak.

 

 

det bør du vel få dekka tenker jeg.. eneste sure med at det sikkert bare blir lakka opp igjen er vel det faktum at galvaniseringa på døra er ferdig :(

 

 

var det ikke du som kjøpte deg nytt originalhåndtak i vinter da?

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det bør du vel få dekka tenker jeg.. eneste sure med at det sikkert bare blir lakka opp igjen er vel det faktum at galvaniseringa på døra er ferdig :(

 

 

var det ikke du som kjøpte deg nytt originalhåndtak i vinter da?

 

jepp, kjøpte nytt i sommer var det vel!

Men får dekka skaden regner jeg med!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the-corrado.net fantes ikke på tiden corrado blei laga gitt..

 

 

uansett... har alltid hørt at corrado har galvanisert karosseri.. derfor ruster de ikke... men lag ei ripe... så skal du få se rust! ødelegger galvaniseringa med en gang!

 

 

men skal ikke søple til posten til acoupe med slikt preik!.. galv er det iallefall!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått ferdig innfellingen av instrumenter i senter konsol ramma, tror det ble sånt tålig greit med det finner jeg ut når jeg får grunnet den. Mulig jeg kjente noen små hakk men det finner jeg ut.

Så neste punkt på agendaen var å felle inn skjermen til ryggesensor displayet, i oppbevaringsrommet nederst på senter konsol ramma.

Jeg skal forøvrig ikke montere disse sensorene i bakfangeren, men i leppa foran slik at jeg har litt oversikt over kanter og slik når jeg skal parkere f.eks, dette pga bilen er lav.

Bilder:

 

Siste lag med finsparkel:

IMG_4916.jpg

 

Så var den ferdig, og ligger til tørk etter vask:

IMG_4934.jpg

 

Så til sensor greiene.

Jeg brukte kassettboksen som er orginalt i oppbevaringsrommet. Måtte kutte vekk litt diverse for å få skjermen felt inn samt å få feste.

(ja displayet skeiv på bildet, men er kun for testing den sitter der)

IMG_4918.jpg

 

Brukte det simpleste jeg hadde, plastikk fra en oppbevaringsboks, for å dekke til tomrommet rundt displayet. Under displayet kommer det brytere for diverse ting.

IMG_4927.jpg

 

Tatt på litt sparkel for å få det til å se bra ut til slutt.

IMG_4930.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå anser jeg senterkonsol rammen som ferdig, ble egentlig ganske fornøyd med resultatet til å være første gang jeg bruker sparkel og slikt.

Har ikke lakket den ennå men det skal jeg gjøre i kveld!

IMG_5013.jpg

 

Her med deksler foran hullene til instrumentene:

IMG_5017.jpg

 

Litt close up, synes det ble glatt og fint:

IMG_5009.jpg

 

IMG_5008.jpg

 

Så har jeg begynt å modde inn instrumentholder i a-stolpen, måtte tilpasse holderen en del da. Har bare grovsparklet hittil så gjenstår å finpusse og sparkle. Tror det blir greit til slutt. Her skal turbotrykksmåleren være.

 

Tilpasset:

IMG_4990.jpg

 

Sparklet:

IMG_4999.jpg

 

Slik ser den ut nå, begynner å finsparkle strax:

IMG_5000.jpg

 

IMG_5003.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemte du deg for å ha dem der allikevel? hva skal du ha i midtkonsollen da? husk at instrumenter kan være ganske dyre ;) jeg har en vdo turbotrykksmåler liggende (eller, den sitter i bilen min, men jeg vil egentlig ikke ha den) hvis du trenger den.

 

blir kjempefint når du får sparklet alt inn slik det skal være! Husk å bruk grunning som du kan pusse ned før du sprayer det med lakk, for max glatt.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemte du deg for å ha dem der allikevel? hva skal du ha i midtkonsollen da? husk at instrumenter kan være ganske dyre ;) jeg har en vdo turbotrykksmåler liggende (eller, den sitter i bilen min, men jeg vil egentlig ikke ha den) hvis du trenger den.

 

blir kjempefint når du får sparklet alt inn slik det skal være! Husk å bruk grunning som du kan pusse ned før du sprayer det med lakk, for max glatt.

 

bruker alltid grunning vettu ;)

Ja tenkte jeg ville ha turbotrykksmåleren der, instrumentholderen var egentlig lagd til 2 målere, dette ble for mye så jeg kappet vekk litt!

Jeg skal ha disse nye målerne fra autogauge, de med svart bakgrunn. Så da blir det boost i a-stolpe, og oljetrykk, volt og vanntemp eller amp i midtkonsolen !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår