Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

har det motsatte jeg.. føler jeg får mer service og bedre kvalitet på varene hos bilextra (høistad) enn på torshov

 

 

men en ting torshov er best på, så er det bil kabling og kabelsko etc.. bruker alltid kabelsko med krympestrømpe på! aner ikke hvorfor. men synes det er best

 

Ja sier ikke dem yter dårlig service på høistad, men har bare blitt vant med torshov siden jeg har nesten bare handlet der når jeg hadde de 2 coupeene også. Føler at høistad er kanskje bedre på slite deler, mens torshov har mer stereo, styling osv..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jommen er det dårlig service på høistad.

Skal ikke dra alle over en kam, men det er 2 arbeidere hos høistad som gjør at jeg aldri handler der..

Dessuten er det såpass stor kundepågang der, så hvis man skal svippe innom en rask tur for og kjøpe en liten del, blir man alltid stående 5-10 min i kø.

 

Oppå torshov har de mindre kundekrets, som videre fører til EKSTREMT god service.

 

Jeg føler jeg blir mer satt pris på som kunde på torshov enn hos bilxtra/høistad.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jommen er det dårlig service på høistad.

Skal ikke dra alle over en kam, men det er 2 arbeidere hos høistad som gjør at jeg aldri handler der..

Dessuten er det såpass stor kundepågang der, så hvis man skal svippe innom en rask tur for og kjøpe en liten del, blir man alltid stående 5-10 min i kø.

 

Oppå torshov har de mindre kundekrets, som videre fører til EKSTREMT god service.

 

Jeg føler jeg blir mer satt pris på som kunde på torshov enn hos bilxtra/høistad.

 

kunne ikke sagt det bedre selv, helt enig med deg fredrik!!

PS! intr i pærene mine i dag? xenon kittet kommer visst i dag..hehe

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg fått montert nytt gulvtrekk, dempet bagasjerommet og montert ferdig batteriet foran.

Fikk også xenon kittet i dag men jeg firmaet jeg kjøpte fra hadde ikke sendt med alle delene jeg trengte, så fikk ikke montert dette i dag da:(

Menmen..her er noen bilder fra dagens innsats:

 

Satt inn gulvtrekket og begynt å montere tilbake diverse ting,

IMG_2913.jpg

 

Midtkonsol tilbakemontert samt baksetet,

IMG_2931.jpg

 

Så var stolene tilbakemontert:

IMG_2933.jpg

 

Og så var alt tilbakemontert, vurderer nye matter!

IMG_2943.jpg

 

 

God natt!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic: men må si meg helt enig angående torshov og høystad.

Jeg handle alltid på Torshov, syns de er greie å hyggelige de som jobber der, mindre kø der egentlig bare bra ting å si om dem.

 

Men har pleid å kjøpe lakk på Høystad da.

 

Bilen ser bra ut acoupe, hva me å slenge ut noen tøffe bilder av hele bilen?

 

mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke merket, men ble ett h4 bi-xenon med 8500kelvin!

Får nok nye lykter i mars, men litt usikker på om det blir xenon i de med det første, siden det ikker er h4 i de!

 

aha.. fett med mye kelvin da.. :)

litt usikker på om du kommer til å få no særlig bra lys med det, med tanke på reflektor og slik men.. :)

 

bixenon er tøfft.. :) vurderer ett kit til selv

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha.. fett med mye kelvin da.. :)

litt usikker på om du kommer til å få no særlig bra lys med det, med tanke på reflektor og slik men.. :)

 

bixenon er tøfft.. :) vurderer ett kit til selv

 

altså..hvis du ser hvor dårlig lys det er generelt på en corrado, så kan ikke xenon kittet gjøre det værre..hehe!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår