Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skjer med at alle gjør ting så mye fortere enn meg a? Jeg er skikkelig stoka fordi jeg satt på et nytt ratt i dag jeg! Har hatt det en god stund, men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle få det av før nå :D Neste på listen er vel en god vask, og rens av mattene mine ;)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det var meg man kjøpte gulv teppet og manifolden av får vel jeg si takk:D hehe

 

Håper du er fornøyd Acoupe!!!:D

 

har jeg sett den manifoilen før tro? er det den gammle min?

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tatt det veldig med ro, (okay må ta en pause her, verdens kanskje styggeste dame med de dvaskeste puppene og de slaskeste vitsene på nrk mgp 06 akkurat nå), og tatt det på egenhånd. Det er jo tross alt veldig logisk (den må på den og den på den osv), så hvis du har riktig verktøy, og mulighet til å la bilen stå et par uker, går det nok helt bra. Vi er jo her hvis du trenger litt hjelp og slikt vettu!

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tatt det veldig med ro, (okay må ta en pause her, verdens kanskje styggeste dame med de dvaskeste puppene og de slaskeste vitsene på nrk mgp 06 akkurat nå), og tatt det på egenhånd. Det er jo tross alt veldig logisk (den må på den og den på den osv), så hvis du har riktig verktøy, og mulighet til å la bilen stå et par uker, går det nok helt bra. Vi er jo her hvis du trenger litt hjelp og slikt vettu!

tror det skal gå relativt greit altså, har det utstyret jeg trenger tror jeg.

For er jo vanvittig logisk hvordan dette skal gjøres, eneste jeg vet jeg trenger hjelp til er sveising.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får bare sende bort de delene nå da vettu. Eller oppsøk din lokale vgs og få elevene til å fikse det for deg gratis.

 

jeg kjenner noen som kan sveise så skal høre med dem, den største jobben blir vel downpipen, så får sjå hva jeg gjør..vil helst ikke at bilen skal stå stille i lang tid heller siden den er i daglig bruk!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppdatere litt her og, selvom det ikke har skjedd så veldig mye.

Har nå fått fixet panseret så da begynner jeg i morgen å lage fester til grillen.

Tenkte jeg skulle lakke litt diverse i motorrommet i dag så kjøpte litt grunning og lakk til dette da, fargen falt på helt vanlig sølv/alu. Planen er å lakke tank til servoolje, spylervæske og kjølevæske. Gadd bare å ta av servoolje tanken i dag og grunnet den.

IMG_2829.jpg

Fikk besøk av godeste Corradon her i går kveld, og da gjorde vi en lite byttehandel hvor jeg endte opp med corrado embelem og diode pære til coupe lyset inni bilen.

IMG_2826.jpg

 

Gammel pære vs nye:

IMG_2827.jpg

 

Har også kjøpt mer dempemateriale til da jeg skal skifte gulvtrekk:

IMG_2831.jpg

 

Jeg har også bestilt meg h4 Xenon kit med 8500kelvin, og følgende gjenstander er også på vei... high flow katalysator og ny bakpotte.

Ja blir japse stil på bakpotta, men liker lyden dem lager, samt så er dem så grisebillige i statene :D

Samtidig som jeg kjøpte lakk så bestilte jeg meg kortere drivreim til dynamo, slik at jeg kan fjerne g-laderen.

 

High Flow kat:

DACAT-CIVIC.jpg

 

Bakpotte:

DA-MUFFLER-TYPE-2-2.jpg

 

Det var det...blir nok noen oppdateringer fremover, planen er å ordne litt i uka her ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår