Gå til innhold

Org. frontsett på Kadett E

Ranger emnet


nitro2005

Anbefalte innlegg

tja, er vel en måte å finne ut det på, stikke til butikken og prøve dem. regner med at de er så greie og lar det prøve før du kjøper. et lite tips for å få ting ut/inn. skru løs, dra høytaleren sidlengs mot a stolpa, tipp den på skrå ned og dytt den ned i dasjen mot varmeapparatet. tipp den lengre ned så den står på høykant. dra opp. er i hvertfall dette jeg har gjort noen ganger i min bil. (som er en kadett gsi)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

tja, er vel en måte å finne ut det på, stikke til butikken og prøve dem. regner med at de er så greie og lar det prøve før du kjøper. et lite tips for å få ting ut/inn. skru løs, dra høytaleren sidlengs mot a stolpa, tipp den på skrå ned og dytt den ned i dasjen mot varmeapparatet. tipp den lengre ned så den står på høykant. dra opp. er i hvertfall dette jeg har gjort noen ganger i min bil. (som er en kadett gsi)

 

Takk for tipset. Eneste problemet er at jeg evt. må bestille de. Altså, jeg kan ikke låne å teste. Men men, får heller prøve å finne noen 3,5".

98 VW Passat

88 Ford Sierra 2.0IS-T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn W

Bygg om orginaldekslene.fell inn høyttalerne der.Blir sinnsykt bra

 

Har litt lyst til å prøve å lage helt nye "deksler". Men aner ikke hva jeg skal lage de av. Støping av glassfiber har jeg ikkeno erfaring med, så det er vel heller uaktuelt. Noen tips til hva jeg kan lage de av?

98 VW Passat

88 Ford Sierra 2.0IS-T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kappet frahverandre kartlomma i bilen min og bygget på kasse til høyttalern der også har jeg skjært ut hull i dekslet over orginalhøyttalerne og satt diskanten der. det funker veldig bra. si ifra viss du vil ha kartlommene, fordi jeg skal bygge nytt frontsett om ikke så lenge, og da skal jeg ha 6,5". nå har jeg 5,25".

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

jeg har kappet frahverandre kartlomma i bilen min og bygget på kasse til høyttalern der også har jeg skjært ut hull i dekslet over orginalhøyttalerne og satt diskanten der. det funker veldig bra. si ifra viss du vil ha kartlommene, fordi jeg skal bygge nytt frontsett om ikke så lenge, og da skal jeg ha 6,5". nå har jeg 5,25".

 

Har du bilder?

98 VW Passat

88 Ford Sierra 2.0IS-T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår