Gå til innhold

1957 Ford Fairlane....cab....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei folkens.....

 

I ett totalt sinnsforvirret øyeblikk, og en porsjon tilfeldigheter så er jeg nå eier av en FORD...

 

Er en bil som trenger litt omsorg, lakk og annet....

 

men fulen har synge om at det bare er 3 slike biler i landet.....

 

Men jeg ønsker å komme i kontakt med andre som har slikt....

 

noen som vet hva nabon har i garagen eller har slik bil, 2d ht eller cab..... trenger noen smådeler.

 

Hilsen BL.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kan ha noe deler liggende bla.komplett listverk,emblemer,hjulkapsler + noe småtteri.men jeg trenger noe tid på meg å finne frem dette og få oversikten siden dette har ligget hos mine foreldre i 16-17 år.Jeg vet at det er deler til 57 2HT og 59 Galaxi 2HT og noe til 64 chevy SS malibu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Bead-lock

Hei folkens.....

 

I ett totalt sinnsforvirret øyeblikk, og en porsjon tilfeldigheter så er jeg nå eier av en FORD...

 

Hilsen BL.....

 

 

Du er vel egentlig ikke så sinnsforvirret! Ford er ikke så dårlig som folk skal ha det til! Desuten er det jo en Tøff bil! Jeg har vært fornøyd med mine amerikanske forder så langt! (selv om jeg skrur "en del")

 

Desuten. Med taket nede er den jo nesten lik til Skylineren! Og det er jo en filmstjerne!!!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

filmstjerne.....:D

 

ja det er ett godt påeng...:D

 

men trenger deler!;)

 

skal ringe han over her i dag kanskje!

 

 

Nææmen... Gammal fåård som må ha deler? Kjenner til det...:rolleyes: Hva da? Kanskje jeg har no nyttig...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Hei folkens.....

 

I ett totalt sinnsforvirret øyeblikk, og en porsjon tilfeldigheter så er jeg nå eier av en FORD...

 

Er en bil som trenger litt omsorg, lakk og annet....

 

men fulen har synge om at det bare er 3 slike biler i landet.....

 

Men jeg ønsker å komme i kontakt med andre som har slikt....

 

noen som vet hva nabon har i garagen eller har slik bil, 2d ht eller cab..... trenger noen smådeler.

 

Hilsen BL.....

pappan til en kompis har en ford fairlane 500 XL 1966....han har lagd "alle" delene han trengte under renoveringen(nesten) helt selv..... jeg tror ikke det er så lett å få tak i brukt deler du må nok kjøppe nye eller gjøre som pappan til kompisen min.

Ford Siera 2.0i cl 89 - Vrak - Solgt

Volvo 744 GL 86 B230A - Dele bil

Volvo 744 GLE 85 B230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår