Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hei, jeg skifta til hvite instrumentskiver, og alt fungerte som det skulle etter det. Dette ble gjort torsdag forrige uke. Men nå funker plutselig ikke turtelleren? Noen som vet hva som kan være feil? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 du må starte bilen først... viss ikke så kan du jo sjekke at alle kablene er kommet skikkelig på plass... har hatt noe av det samme problemet selv.. bare da var alt helt dødt... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Var ute å test-kjørte litt i dag. (ikke at jeg har lappen ennda men;)) Da funka alt untatt turteller, den funka som bare juling tidligere etter jeg skifta skivene, hang litt på 1000 omdr på vei ned, men ellers funka den fint. Lurer ennda på hva det kan være, skal sjekke mer i morgen. Fint om flere kan kommentere dette om noen har peil eller vært borti det tidligere:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Turtelleren er jo elektronisk, så jeg antar at flere ting ville sviktet hvis en av kontaktene bake var ute.. ? Brøyt du mye på nålene for å få dem av?. De kan jo til tider sitte ganske godt.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Turteller'n gikk lett av, speedonåla var hardere og få av. men skjønner ikke at den skulle ha sviktet sånn? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Kanskje du har skadet noen baner på krets"papiret" når du satt det i...? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 kan være rift i print plasten! ... elns! eller det kan være noe som sitter fast elns... ødela et selv jeg når jeg la om til hvite skiver, reiv av turtelleren .. så den knakk, fikk den bare ikke til å fungere igjen, måtte kjøpe nytt speedo, ga 400 for det på vazelina i hunndalen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by ZtilongZ Kanskje du har skadet noen baner på krets"papiret" når du satt det i...? dette var bare noen SEKUNDER før meg!!! fyy... hehe :ass Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 fant ut hva det var, var bare at nåla hang tror jeg, kretsen er fin og god som ny.. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Er ikkje sikringen som har gått da? Da er det vel gjerne en kortslutning inni bildet også men.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Vel, det fungerer nå, men henger på 3000 både på vei opp og ned, men drar jeg på bittelitt når jeg ligger på 3000 på vei opp, så drar den lett opp, på vei ned må jeg kakke på glasset i instrumentpanelet, hva er galt??Må jeg ha nytt instrument??:( Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Kanskje nåla ble noe fuck med når du satt den på eller noe... skeiv eller noe så den butter borti kanten eller noe sånt... Prøv å ta den av og sett den på igjen... og så kopler du bare til turteller kabelsaken og tester før du monterer og setter inn resten... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Ja, ikke vet jeg, tok dett opp igjen i dag, og da funker det akkurat likedan, henger litt. men kunn på 3000omdr. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hvis du tråkker gassen i bånn, så nåla spretter oppover, stopper den da også på 3000? Og når nåla går oppover, virker det som den "henger seg fast" i noe, eller bare stopper? (Hvis du skjønner forskjellen :)) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Nei, da går nåla helt til topps, er på tur ned den henger bittelitt, til jeg kakker på glasset i instrumentbordet eller venter litt.. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg