_S|ndre^ Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Deeeiligt! Må bare si ifra når du skal selge felga til meg! Felga beholder jeg :P Men OM jeg skal ha meg nye.. så blir det WRD MESH eller.no. Men er ikke desse sinnsykt dyre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 OKei jeg venter=) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Felga beholder jeg :P Men OM jeg skal ha meg nye.. så blir det WRD MESH eller.no. Men er ikke desse sinnsykt dyre ? neida, de er ikke så dyre.. akkurat riktig pris for deg... og så gir du meg en bra pris på felga dine:D:D Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 neida, de er ikke så dyre.. akkurat riktig pris for deg... og så gir du meg en bra pris på felga dine:D:D well Dyre er de. Riktig pris for meg, hehe ? Tror de felgene der er ALT for dyre for meg. Koster for 1 felg da ? Tenkte på 9x16" eller 10x16" bak og 8,5x16 forran. Nei huff.. må jeg slutte å drømme her. Men største drømmen er jo WRD Adams! :pray DE er koster SKJORTA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 mye kosta lakkering da? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 mye kosta lakkering da? :D Meninga var kun å sprøyte bilen for 9000kr. Men så rakk jeg ikke å bli ferdig med grunnarbeidet selv slik at lakkerer måtte jobbe 2 dager på den. Måtte ut med 15k for det. well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Tok en liten photosession idag :) PS: Har ikke festa skjermene, frontfangeren, støtfangeren fremme og nyrene enda, så ting er litt skjeive. Og jeg er ikke ferdig med bakplata. Mangler dog lister. Kommer en haug med bilder.. ENJOY! Den er heller ikke helt ren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Nice kjærre:P Har samma sorten nesten...:p 320i med Rieger Gts kit, motor 135km selve biln 210km... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Veldig fin e30, all ære til deg... :pray Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Takktakk! :):) Imårga blir det sikkert montering av hvite instrumentskiver.. må jeg av med rattet for å få ut instrumentpanelet, eller er det mulig å bare få snu det litt å få lurt det mellom rattet å dashen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 fett:) hvordan går d med listene da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 fett:) hvordan går d med listene da? :) Hehe.. nei de er det verre med :P Skal prøøve å få samla listene imårga å se om jeg kan bruke opp igjen alle.. å vaske de. Så sender jeg listene til lakkering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 satser på at de funker.. ble vel ikke noe serlig skader på de når du tok de av vel? er kanskje litt seint å sparkle igjen når du alt har lakket.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 satser på at de funker.. ble vel ikke noe serlig skader på de når du tok de av vel?er kanskje litt seint å sparkle igjen når du alt har lakket.. :S Neinei.. men lister er jo bare å kjøpe nye om jeg skader de. MEN.. holder på me di faens instrumentskivene nå. Åssen får jeg av nålene ? Må jeg bruke en spesiell teknikk eller er det bare å dra dem rett av ? Sitter ganske godt, så jeg tørr ikke å ta i. Hadde vært fint om noen kunne svare på dette litt kjapt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 skal vere kun å dra av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg