_S|ndre^ Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Daa kom det enda en prosjekt tråd! Hehe. Jeg kjøpe da denne E-30'en i oktober ifjord.. som nå skal få litt omtanke og stell. Har mange planer.. men dette får økonomien bestemme. Det er en 1989 mod 325 E-30 med M-tech frontfanger og M3 hekkvinge som har 207000km på telleren. Den har da momo ratt, gir og matter. Stolene som står i fremme er porsche skinnstoler. Bak er det org seter med skinntrekk på. Noen som skal selge skinnseter bak her ? Skal legge ut bilder og videre informasjon om planer osv imårgen. Stay tuned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Pen bil du har. blir nok bra dette me alle de planene!ble jo ikke så verst med porschestoler da:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 pakningen til bakruten eller pakningen til baklyktene ? kan ligge dritt I pakningen rundt bakruten, gå over med kniv å sjekk, kan gå over med middel som egner seg å presse rundt pakningen. Hjalp på min, var småå fuktig for leenge siden. Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by bmwknutn Pen bil du har. blir nok bra dette me alle de planene!ble jo ikke så verst med porschestoler da:) Jo takk :) Porschestolene er gooode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by |_TT_| pakningen til bakruten eller pakningen til baklyktene ? kan ligge dritt I pakningen rundt bakruten, gå over med kniv å sjekk, kan gå over med middel som egner seg å presse rundt pakningen. Hjalp på min, var småå fuktig for leenge siden. Takk for tips! Skal sjekke ut. Tror kansje det kan vere pakningen til bakluka.. den ser jo bra ut men kan jo aldri vite. Ser litt flat ut enkelte steder. Baklyktene skal jeg ha nye så de driter jeg i.. hehe. Skal få det skikkeli TETT her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Np :) Ja sjekk pakningen, ligger der sand å dritt nedmylla so er det pakningen, drag ut rondt hele å gjør tørt å rent, smør på middel needi, får kjøpt på shell :) Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by |_TT_| Np :) Ja sjekk pakningen, ligger der sand å dritt nedmylla so er det pakningen, drag ut rondt hele å gjør tørt å rent, smør på middel needi, får kjøpt på shell :) I got that. Skal prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Ja, nå kommer denna tråden til å ligge dø i 2 måneder fremmover.. pga jeg drar til sjøs. Når jeg kommer hjem blir det da FULL rulle med prosjektet. God bedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Go tur :) Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Yeah. Da er masse deler bestilt. Og 31th mars får den ny clutch og viskosekobling. GLE SEG. Og imårra blir det sikkert photoshoot også... er så pent vær her. Noen som har erfaringer med http://www.motortechnik.no? Åssen er det med leveringstid? Kvalitet osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor mye er den senket? Vurderer å senke min, men er usikker hvor mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Et bilde. PEENT vær! 15 grader! Venter på delene nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvor mye er den senket? Vurderer å senke min, men er usikker hvor mye. Den er senket 40/40. Kommer snart på 60/40 nå.. synes den er for høy i forkant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har også fundert litt på disse tallene. Hvor mye er det opp til bunnpanna med 60-40 da? 40 er fint bak ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har også fundert litt på disse tallene. Hvor mye er det opp til bunnpanna med 60-40 da? 40 er fint bak ? Vet ikke. Spørs jo på vilken felgdim og dekkprofil du har også. Nå har jeg 40/40 på med 16" å 40 profil, og da er det 8cm opp til bunnpanna. Blir ikke mye å gå på med 60/40 med meg vertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg