australiaboy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Skal sette bilen min til lagring (i garasje) nå mens jeg skal være et halvt år i utlandet. Er det noe spesielt jeg må passe på å gjøre i den forbindelsen? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ehm..ta av pluspolen på batteriet:P? er vel det eneste jeg kan komme på, kanskje en vask..få vekk eventuelt salt å drit? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Du bør sette bilen på bukker slik at ikke dekka blir urunde. Evt kan du fylle et par ekstra bar med luft i de... Ellers bør du sjekke/bytte kjølevæske og olje. Bilen bør være helt tørr innvendig, og ha gjerne vinduene LITT åpne:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by MR_Simba ehm..ta av pluspolen på batteriet:P? er vel det eneste jeg kan komme på, kanskje en vask..få vekk eventuelt salt å drit? Er alltid minuspolen som skal av først, og sist på..;) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Nå aner ikke jeg hvor du har tenkt å lagre bilen din, men et par muse feller rundt bilen er sikkert ikke dumt! Utrolig hva de små gnagerne kan klare å ødelegge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 lite triks er bare ta en svamp med parafin på og vaske vekk saltet,, (det beste som tar vekk salt :) ) så kan du spyle av osv og sette den på bukker eller noget slikt og la den stå tørt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg