ALJ_GSi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Jeg snakka om 2x 10" kontra en 15". helt enig med deg der. er ikke no vits i å kjøpe no dritt som bare spiller blaff blaff lyder. da kan du like godt få en kompis til å sitte baki å dunke i døra.. bare å komme en tur til lillestrøm så skal jeg frelse dere :D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Til ditt bruk ville jeg nesten gått for Cerwin Vega, en bra bass som trøkker så det holder etter, og utrolig nok trenger de ikke verstingforsterkere for å fungere. Men selvfølgelig, jo mere guffe du kan gi, jo mere guffe får du ;) Ta en prat med ALJ_GSi du, så ordner nok han noe som funker fett til ditt bruk :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Du tenkte vel på Earthquake Magma fra Amerikanske bildeler? Knallbra sub, men krever mye av forsterkeren. Hør på ALJ_GSi, og kjøp Cerwin Vega, de er meget lettdrevne og trøkker bra. Og ALJ_GSi 2x10" har vel ganske likt areal av en 15"? Edit: Hehe, ser Zetec var litt kjappere på avtrekker'n. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Såpass, takk takk gutta, blir jo helt rørt her:D off orker ikke regne nå.. skal ut å ha det morsomt istede :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by nissan s13 Og ALJ_GSi 2x10" har vel ganske likt areal av en 15"? Typisk sd (membranareal) på en 10" er 350 kvaderatcm og 850 på en 15". Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by ipo har ikke mye penger men har lyst på anlegg, tenker på 15" siden musikk sjangeren inholder bass (hip hop) hva kan jeg kjøpe meg med min vetle økonomi, tenker på noe rundt 2-4k, såg moen "MGR" høytalere noe å anbefale? takker for alle svar /ipo Har sendt deg pm..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by nissan s13 Du tenkte vel på Earthquake Magma fra Amerikanske bildeler? Knallbra sub, men krever mye av forsterkeren. Ville bare opplyse om at Amerikanske bildeler ikke lenger har agentur for Earthquake i Norge, det er det vi som har Earthquake.no Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Lurer på om dere får til demobil iår.Earthquake :rolleyes: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ja det synes jeg absolutt dere skulle hatt...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by ALJ_GSi ...bare å komme en tur til lillestrøm så skal jeg frelse dere :D Er frelst jeg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 neida, sier ikke jeg SKAL ha 2 stk 15" men tanken er at jeg skal ha fin lyd og god bass, men det er også viktigt for meg å høre hva folka synger/raper, ellers er det ikke vitsi :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Golf4 Lurer på om dere får til demobil iår.Earthquake :rolleyes: Sansynligheten for det er nok stor, det jobbes i skrivende stund med bilen og anlegget er under planleggning. Vi blir nok å se på årets EMMA og dB Drag konkurranser Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg