borabora Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by G60Turbo Vær så snill å ikke bruk ordet "rallye" når den fronten her omtales. Jeg ønsker ikke at fronten min skal assosieres med en sånn kreasjon. Den ser jo egentlig ut til å være laget av en skabbefenget polsk havnehore. :D den er så fiiin så.... puke Var noe sånt jeg mente oxo, de "ordentlige" stiller i en helt annen klasse. :) Ei som hadde ødelagt ryggen på jordbærplukking i nærheten av Eiker tenker jeg....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 se litt positivt på dette da...stakkars AUGU.. :D hehe... er jo emblemfri front og greier!! haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 ja den er jo emblem fri!!! trur bare jeg skal kaste den å drite i å selge den!!! sikkert ingen som vill ha den!! Siden den er ugg fææl!!!!! Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Sant det... Sporet litt av tråden her....:rolleyes: Har ikke sett noe som har hatt lyst på den enda, men regner med at de sender en PM og ikke går ut offentlig..... Lykke til med salget! Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by G60Turbo Vær så snill å ikke bruk ordet "rallye" når den fronten her omtales. Jeg ønsker ikke at fronten min skal assosieres med en sånn kreasjon. Den ser jo egentlig ut til å være laget av en skabbefenget polsk havnehore. :D den er så fiiin så.... puke lol Polsk havnehore..... helt enig det er noe estetisk over rallye front (My G60 R.I.P) mens dette her er noe helt annet.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 jeg tar den hvis jeg får den! hehe :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by vwgolf2 jeg tar den hvis jeg får den! hehe :op Kan jeg spørre hva du skal med den......??:( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 brenne den??! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 :D Var det jeg håpet på. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg