Gå til innhold

Varmeapperat Opel

Ranger emnet


strøm

Anbefalte innlegg

Originally posted by zub

Åssen Opel har du ? Sjekk kontakta som går inn på varmeapparatsvifta i motorrommet hvis du har den der. Samma skjedde med ascona B'n min, da var det dårlig kontakt der

 

Manta B

 

Ikke noe galt med den kontakten.. Trodde det var selve vifta eller noe inni der som pleide å ta kvelden.. hmm

87 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er det samme varmeapparatet som står i omega fra 80tallet, så hvis trinnene på bryteren slutta å virke en etter en, eller alle samtidig, så kan det hende det er formotstanden som har gått.

 

dette er bare gjetting da, siden jeg ikke vet hvilket varmeapp som er i manta

.

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke likt nei...

 

Er det vifta som ikke virker altså? For varmeregistrene pleier å være dårlige, i min Ascona er det ikke noe varme og skryte av...

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funker varmeapparatet, men de to portene i midten av dashen blåser BARE iskald luft. Dette er en ascona c og jeg hadde nøytaktig samme problem på min gamle ascona c. Noen som vet?

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det ikke så rart ;) Lurte på hvorfor det var samma "feil" på begge biler. Men lufta er jaffal kald og frisk på en varm sommerdag :) Er ikke like praktisk på vintern men.

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vifte er jo noe som blir dårlig etter vært, som allt annet som beveger seg blir det slitt....betalte 250-350 for en bra en på huggeren. Ta fra en bil som ikke har godt allverden....sjekk om den ser "brukt ut" (slitt interjør osv). Min funker fint som faen nå.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår