VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 joda.. den nye er nok mer up-to-date.. men det er ingen mini...bare fått navnet den Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Smaken er som baken. Har du kjørt bilen forresten? Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Les litt her, VwDude: MINIs historie MINI ble første gang lansert i 1959, og ble en umiddelbar suksess blant både pop- og filmstjerner og den vanlige mannen i gata. Dette var en bil de aller fleste hadde råd til, og som de fleste fikk et nært og personlig forhold til. Men tidene endret seg, kravene til sikkerhet ble strengere, kundene forlangte mer komfort, og produksjonen av den originale MINIen stoppet etterhvert opp. Bilen hadde da holdt seg uforandret i 40 år, og hadde for lengst oppnådd legendestatus. I september 2000 ble den nye MINI offisielt vist for presse og publikum, under bilmessen i Paris. Den ble straks utropt til en 'instant success', og entusiastiske menn og kvinner over hele verden satte seg på ventelister for å få den nye legenden i garasjen. For knappe to månder siden ble toppmodellen MINI Cooper S lansert i Norge. Med 163 hk og kompressor lover vi deg at Cooper S er i en klasse for seg selv Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 ikke kjørt den nye nei.. men så er jo ikke det en mini.. det er en minibil fra bmw..:P så neitakk..:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 du må gjerne kalle den nye en mini.. men bmw har jo tatt over.. så da er det ingen mini lenger... mini er IKKE tysk.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Kjør den nye du, så får vi høre hva du har å si. Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 niks.. av prinsipp skal jeg ikke sette mine ben i noe bmw kaller en mini... Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Registrerte deg på Bilforumet for 2 dager siden, og nå er du nebbete mot Mini-folket. Det må jeg si.... Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 nei ikke nebbete.. men som det er sagt tidligere her.. smaken er som baken.. og jeg kaller ikke den nye "mini" for mini.. ekte mini er engelsk ikke tyskgreie:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Deg om det. Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 jupp.. har min egen mening om akkurat det nye minigreiene.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 jupp.. har min egen mening om akkurat det nye minigreiene.. Hva slags bil har du da? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hva slags bil har du da? :driving P.g.a manglende svar tok jeg meg friheten til å sitere fra en annen post: er det da jeg skal legge inn at jeg kjører golf1 cab... kliss origan bortsett fra et hjemmemekk av en grill pga den gamle var defekt.. ellers er kun bilen senket og med lyd.. Ikke negativt ment, men synes alltid det er greit å vite i en slik diskusjon... :) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 slutt med de useriøse inleggene, mod rydd tråden. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 altså.. at jeg ikke kjører mini har igrunn ikke så mye med min mening om den nye mini´en da.. jeg er bare ikke enig i at det er en fullblods mini.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg