DaButcher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei, Jeg tenkte jeg skulle tipse folket om en 242. 1980', 198.000km (mener jeg). Den er rød, beige ingeriør. ene hjulbuen bak, samt ene kanal er byttet. reservehjulsbrønner må byttes, samt ene kanal er dårlig bak og ene buen er dårlig. såvidt jeg forstod, fikk man med alle karrosserideler som måtte byttes. bilen har b19a og har stått inne i 7 år(?) Jeg har litt problemer med å finne frem nr hans nå, pga. nokia er noe dritt som gjør at av og til finner jeg ikke nr på telefonen. (de forsvinner) han skulle også selge noen beige skinnseter for 1000kr (to stk). lurer på om de var fra en eldre toyota supra elns. og de var ikke tilpasset. det fulgte med brede baklys til bilen, men ellers var den orginal. om folk er intr. kan jeg prøve å finne nr hans i b.a. igjen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hmm bilder? jeg er på utkjikk etter eda enn 242 prosjekt bil.. den som byggs nå skal bli råne bil:P neste skal bli mer motor enn utsene :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 apropos baklykter, passer de nyere brede baklyktene rett på gamle 242-er..?? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by psychoExtreme apropos baklykter, passer de nyere brede baklyktene rett på gamle 242-er..?? På 79 og nyere passer dem. På eldre må du bygge om, men det er forbudt:nono: :nono: Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Jeg fikk nummeret frem nå, så om noen pm'er meg, kan jeg gi nr hans.. han hadde noen beige elektriske skinnstoler for 1000kr for to stk også! de vilel jo passet inn i denne bilen. bilen står litt utenfor bergen, uten skilter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 då går det bra...har 79 modell..:D Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg